پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
مطالعات پروژه شبکه توزیع برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی به صورت کامل انجام شده و در مرحله اخذ تایید نهایی از شرکت مربوطه جهت اجراست .

شعارسال: مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : پروژه شبکه توزیع برق به منظور افزایش ظرفیت خط انتقال در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار اجرا می شود .

بهروز آقایی درباره بهینه سازی و افزایش ظرفیت خط انتقال برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی ، اظهار داشت : شبکه توزیع برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی به منظور تأمین ۲۵MVA طراحی شده است و برای فازهای دیگر قابل توسعه خواهد بود . این پروژه با هدف بهینه سازی ، فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برق و افزایش ظرفیت خط انتقال توزیع بندر شهید بهشتی اجرایی می شود .

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد : مطالعات پروژه شبکه توزیع برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی به صورت کامل انجام شده و در مرحله اخذ تایید نهایی از شرکت مربوطه جهت اجراست .

آقایی با اشاره به قابلیت ها و مشخصات این شبکه بیان کرد : در این پروژه ۴۰ کیلومتر کابل مسلح ۲۰KV و ۹۰ کیلومتر کابل فشار ضعیف مسلح اجرا می شود .

وی در ادامه از تجهیز این مرکز به سیستم دیسپاچینگ با قابلیت صدور فرمان و مانتیتورینگ اطلاعات خبر داد و افزود : تغذیه ۶ دستگاه گنتری کرین در اسکله های شماره ۴ و ۵، تغذیه ۵۴۰ دستگاه کانتینر یخچالی و ۱۲ دستگاه RTG و بکارگیری یکی از پیشرفته ترین تابلوهای توزیع برق از دیگر قابلیت های این پروژه است .

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به ایجاد ۵ واحد پست ساختمانی همراه با سیستم تهویه و مجهز به سیستم اطفای حریق در این شبکه گفت : ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور ، ۳۰ دوربین مداربسته حفاظتی ، ۵۲ دستگاه برج روشنایی تلسکوپی و ۱۴۱ دستگاه پایه روشنایی نیز در این شبکه نصب خواهد شد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرتال حمل و نقل، تاریخ انتشار: 28دی1398، کدخبر: 119521: portalhamlonaghl.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
مطالعات پروژه شبکه توزیع برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی به صورت کامل انجام شده و در مرحله اخذ تایید نهایی از شرکت مربوطه جهت اجراست .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین