پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۱۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: پروژۀ آبرسانی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار با پیشرفت ۸۵ درصدی در دست ساخت است.

شعار سال: بهروز آقایی اظهار کرد: اجرای پروژۀ آبرسانی به فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار در قالب پروژۀ احداث شبکۀ معابر و تأسیسات زیربنایی این بندر در دستور کار قرار گرفته است.

وی برآورد اولیه برای اجرای این پروژه را ۳۱.۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تأمین آب شرب و مصرفی مورد نیاز سرمایه گذاران، اسکله‌ها، شناورها، احداث سیستم آتش‌نشانی و شبکۀ اطفای حریق طرح توسعه بندر شهید بهشتی از اهداف اجرای این پروژه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای اجرای این پروژه ۱۸۵۶ مترمکعب خاک‌برداری و ۱۲۸۰ مترمربع برش آسفالت و ۳۴۱۰ متر لوله آتش‌نشانی و ۳۰۷۱ متر لوله آب انجام شده است.

گفتنی است: فاز یک پروژه شبکه معابر و تأسیسات زیربنایی اراضی پشتیبانی بندر شهید بهشتی چابهار با هدف احداث حدود ۲۸ کیلومتر مسیر‌ها و راه‌های دسترسی، اجرای ۹۵ کیلومتر لوله‌گذاری جمع آوری آب‌های سطحی، آتش‌نشانی و آبیاری، اجرای ۱۸۵ کیلومتر سیم و کابل برق، مخابرات، اینترنت، اعلان خطر و ... در دست ساخت است. با اجرای این فاز حدود ۱۱۴ هکتار از اراضی پسکرانه بندر چابهار ساماندهی و آماده واگذاری به سرمایه گذاران می‌شود.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مانا، تاریخ انتشار: 23بهمن1398 ، کدخبر: 85975: mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
بد نیست کمی هم به فکر مشکلات مردم این منطقه باشیم و حلشون کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین