پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
وزیر امور خارجه اعلام کرد اجازه تاسیس شعبه بانک پاسارگاد در هند صادر شده است.
شعارسال: محمدجواد ظریف که برای شرکت در اجلاسی بین المللی به هند سفر کرده بود، اظهار داشت: با نخست وزیر هندجلسه خوبی داشتیم و ایشان راجع به روابط ایران و هند نگاه مثبتی داشتند.

وی افزود: با وزیر خارجه این کشور صبحانه کاری داشتیم و به گفته تجار و بازرگانان مهمترین مشکل، تبادل پول و خرید نفت از ایراناست.

وزیر امور خارجه گفت: برای حل مشکل تبادل پول روش‌های متفاوتی همچون تهاتر و پول ملی وجود دارد. ضرورت دارد بخش خصوصیو دولتی نسبت به استفاده از پول ملی و عدم توجه به پول‌های بین المللی برای معاملات توجه بیشتری داشته باشند.

ظریف اعلام کرد: بانک پاسارگاد قرار است در هند شعبه داشته باشد و اجازه تاسیس شعبه در این کشور گرفته شده و باید مشکل سرمایه را حل کنیم و صحبت‌هایی شده که از دارایی‌های ایران برای سرمایه اولیه این بانک استفاده شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد کردیم یک بانک هندی نیز شعبه‌ای در چابهار داشته باشد تا بتوان این مشکلات را حل کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت شما و اقتصاد ، تاریخ انتشار: 28 دی 1398 ، کدخبر: _ ، www.shomavaeghtesad.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین