پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
محمد علیخانی با بیان اینکه ساخت پارکینگ‌های طبقاتی در دهه 70 به صورت کارشناسی نبوده، پیشنهاد جمع‌آوری پارکینگ طبقاتی ایرانشهر را داد.

شعار سال:محمد علیخانی با بیان اینکه ساخت پارکینگ‌های طبقاتی در دهه 70 به صورت کارشناسی نبوده، پیشنهاد جمع‌آوری پارکینگ طبقاتی ایرانشهر را داد.

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با پارکینگ‌های طبقاتی گفت: این پارکینگ‌ها به دهه 70 باز می‌گردد که چند پارکینگ در خیابان کردستان، فاطمی و ایرانشهر ساخته شد.

او افزود: پارکینگ فاطمی برچیده شد و پارکینگ طبقاتی خیابان کردستان در حال حاضر جنبه تبلیغاتی دارد و به بیلبورد تبدیل شده و کارایی پارکینگ را از دست داده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ساخت پارکینگ طبقاتی در داخل محوطه شرکت‌ها یا اداراتی که زمین و پارکینگ ندارند باید انجام شود. این پارکینگ‌ها در سطح شهر برای عموم مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

علیخانی با اشاره به هزینه پارکینگ‌های طبقاتی خاطرنشان کرد: این پارکینگ‌ها هزینه‌های نگهداری بالایی دارد و درآمدش پائین است و استقبال از آن‌ها به دلیل زمان طولانی پارک ماشین و خروج ماشین کم است و شهروندان علاقه به صرف این زمان ندارند بنابراین مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: پورسیدآقایی، معاون سابق حمل و نقل شهرداری، به دلیل هزینه بالا، استفاده از پارکینگ طبقاتی ایرانشهر را برای کارکنان ممنوع کرد.

به گفته او قرارگیری محل این پارکینگ‌ها بدون مطالعه بوده و برای مکان‌هایی که اصلا فضای پارک ندارند آن هم برای کارکنان وزارتخانه یا شرکت‌ها مناسب است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سرنوشت پارکینگ ایرانشهر گفت: از نظر من این پارکینگ‌ها غیر کارشناسی ساخته شده و از نظر موقعیت مکانی وهزینه انجام شده قانع کننده نیست.

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: چنان‌چه همان پارکینگ ایرانشهر را بردارند می‌توانند از آن فضا دو برابر به عنوان پارکینگ استفاده کرد.

به گفته علیخانی نمی‌توان همه پارکینگ‌های طبقاتی بگوئیم مطلق بد است باید کار کارشناسی انجام شود.

او تصریح کرد: اگر پارکینگ طبقاتی ایرانشهر را بردارند بهتر است چراکه به همان اندازه و بیشتر فضای پارک دارد و کار بیهوده‌ای انجام شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:29دی1398،کد خبر: 951263،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
چرا به جای حل مسئله صورت مسئله رو پاک میکنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین