پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲
مدیر عامل سازمان آتش نشانی از پیش بینی اجرای طرح جدید «پلاک ایمن» خبر داد و گفت: امیدواریم این طرح تا پیش از ۲۲ بهمن اجرایی شود.

شعارسال: مهدی داوری با اشاره به آماده سازی طرحی اجتماعی در سازمان آتش نشانی تهران تحت عنوان «پلاک ایمن» اظهار کرد: دستورالعمل‌های لازم این طرح تدوین شده است و به زودی به مرحله اجرا می‌رسد.

وی گفت: در این طرح آتش نشانان ساختمان (اعم از تجاری و مسکونی) هر شهروندی را که تمایل داشته باشد از یک طبقه به بالا بازدید می‌کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شهروندان در این طرح هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند، اضافه کرد: در این بازدید عوامل آتش زا همانند وسایل گرمایشی، نقص‌های مرتبط با برق، خطر‌های موجود در آشپزخانه، سیستم گاز رسانی و ... بررسی می‌شود.

داوری با بیان اینکه در این بازدید‌ها آموزش‌های لازم به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: شهروندان با روش‌های مختلف از جمله تماس تلفنی با آتش نشانی، ثبت درخواست در سایت سازمان آتش نشانی و ... می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند.

 شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 1بهمن1398، کدخبر: 2626495: www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین