پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۴۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
استاندار اصفهان گفت: فرمانداری ها و استانداری اصفهان مجری مستقیم انتخابات هستند بنابراین تمام توان دستگاه های اجرایی استان اصفهان، برای برگزاری انتخابات باید بسیج شوند.

شعارسال:عباس رضایی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان در خصوص حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهارداشت: دوم اسفند ماه سال جاری می تواند تجلی حضور همه اقشار مردم باشد و همه دستگاه های ذیربط در این خصوص نیز موظفند هرگونه امکانات لازم را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: فرمانداری ها و استانداری اصفهان مجری مستقیم انتخابات هستند بنابراین تمام توان دستگاه های اجرایی استان اصفهان، برای برگزاری انتخابات باید بسیج شوند.

رضایی تاکید کرد: اصل بی طرفی در روند برگزاری انتخابات ضروری است و تمامی مدیران و دست اندرکاران انتخابات باید باحفظ اصول و در چارچوب قوانین، شرایط انتخاباتی پرشور را ایجاد کنند.

وی افزود: حق مردم دانستن و آگاه سازی آنها از وظایف کارگزاران نظام است و باید اطلاع رسانی دقیق و به موقع به آنها صورت گیرد به همین دلیل توصیه می شود، میزان ملاقات های مردمی مدیران دستگاه های اجرایی بیشتر شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: هیچ کاندیدایی حق ندارد از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان استفاده کند در همین راستا بازرسی و نظارت بر عملکرد دستگاه ها به صورت مستمر انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: به مدیران کل توصیه می شود به شهرستان های مختلف مسافرت داشته باشند و از نزدیک با نیازهای هر منطقه آشنا شوند تا بتوان مسائل و مشکلات را به خوبی احصا کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1398، کدخبر: 955081، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
بله و اینکه انتخابات در عادلانه ترین حالت ممکن و صادقانه ترین حالتش باید برگزار بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
انتخابات سالم در گرو این است که رقابت سالم اتفاق بیفتد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین