پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۰۸۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
قنبر کریم نژاد رئیس هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی گفت: از ۵۳۱ نفر ثبت نامی داوطلبی مجلس در استان، ۱۹۵ نفر از داوطلبین انتخابات مجلس یازدهم تایید صلاحیت شدند.

شعار سال:کریم نژاد : از ۱۲ نماینده فعلی استان ۳ نفر ثبت نام نکرده، ۳ نفر تایید و ۶ نفر تا این لحظه رد صلاحیت شده اند.

رئیس هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی گفت: از ۵۳۱ نفر ثبت نامی داوطلبی مجلس در استان، ۱۹۵ نفر از داوطلبین انتخابات مجلس یازدهم تایید صلاحیت شدند.

قنبر کریم نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ستاد برگزار شد، افزود: از ۵۳۱ نفر ثبت نامی داوطلبی مجلس در استان، ۱۹۵ نفر با ۳۷ درصد تایید، ۳۰۳ نفر با ۵۷ درصد رد صلاحیت و۳۳ نفر نیز (۶ درصد) انصراف دادند.

او با اشاره به آمار مرکز استان اظهار کرد: از ۱۶۳ نفر ثبت نامی از ارومیه ۶۹ نفر تایید، ۸۳ نفر رد و ۱۱ نفر انصراف دادند.

کریم‌نژاد در خصوص سایر شهرستان ها گفت: در بوکان از ۳۵ نفر داوطلب ثبت نامی حوزه بوکان، ۸ نفر تایید، ۲۶ نفر رد و یک نفر انصراف دادند، همچنین از ۲۹ نفر ثبت نامی حوزه پیرانشهر- سردشت، ۱۲ نفر تایید، ۱۴ نفر رد و ۳ نفر انصراف دادند.

رئیس هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ۳۵ نفر ثبت نامی حوزه سلماس، ۱۷ نفر تایید، ۱۸ نفر رد شده است، ادامه داد: از ۴۷ نفر ثبت نامی حوزه شاهین دژ- تکاب، ۱۹ نفر تایید، ۲۶ نفر رد و ۲ نفر انصراف دادند.

او با بیان اینکه از حوزه خوی-‌ چایپاره، ۱۴نفر تایید، ۳۲ نفر رد و ۳ نفر انصراف دادند، اظهار کرد: ۱۷ نفر از حوزه ماکو، چالدران، پلدشت و شوط تایید، ۲۲نفر رد و ۲ نفر انصراف دادند.

کریم نژاد اضافه کرد: از ۳۰ نفر ثبت نامی حوزه میاندوآب ۱۰ نفر تایید، ۱۸نفر رد و ۲ نفر انصراف دادند، همچنین از حوزه مهاباد ۱۰ نفر تایید صلاحیت، ۲۲نفر رد و یک نفر انصراف دادند. همچنین از حوزه نقده- اشنویه نیز ۱۹ نفر تایید، ۴۲ نفر رد و ۱۸ نفر نیز انصراف دادند.

او ادامه داد: از بین ۱۹۵ نفر تایید صلاحیت شده در استان پرونده ۱۷۳ داوطلب بررسی شده که از این میان ۶۰ نفر با ۳۵ درصد اصول گرا،۶۷ نفر با ۳۷ درصد اصلاح طلب و ۴۶ نفر با ۲۶ درصد مستقل هستند.

رییس هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی گفت: تعداد تمام کاندیداهایی که حق اعتراض برای دور دوم را دارند حداکثر ۱۰ نفر در سطح استان است و در مرکز استان هیچ موردی که حق اعتراض داشته باشند، نداریم.

کریم‌نژاد تغییر در وضعیت پرونده کاندیداهای تایید یا رد صلاحیت شده را منوط به تغییر وضعیت اسناد موجود در ستادهای نظارت اعلام تاکید کرد : این موضوع نهایتا یک درصد از کاندیداها را شامل می‌شود.

او در خصوص نمایندگان فعلی استان اظهار کرد: از ۱۲ نماینده فعلی استان ۳ نفر ثبت نام نکرده، ۳ نفر تایید و ۶ نفر تا این لحظه رد صلاحیت شده اند.

کریم نژاد در پایان با اشاره به جمعیت واجدین شرایط رای دادن استان در انتخابات مجلس یازدهم گفت: ۲میلیون و ۴۱۰ هزار نفر از استان امسال واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:14بهمن،کد خبر: 959115،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین