پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
برخی شرکتهای قطعه سازی کشور توانسته اند در 5 نسل ECU را به صورت صد درصدی داخلی سازی کنند که شامل طراحی و صحه گذاری سخت افزار و نرم افزار، آزمون های متفاوت، کالیبراسیون سطح موتور و خودرو، تولید و آزمون نهایی است.
شعارسال: برخی شرکتهای قطعه سازی کشور توانسته اند در 5 نسل ECU  را به صورت صد درصدی داخلی سازی کنند که شامل طراحی و صحه گذاری سخت افزار و نرم افزار، آزمون های متفاوت، کالیبراسیون سطح موتور و خودرو، تولید و آزمون نهایی است.
 
  چیزی که صنعت کشور را در سالهای گذشته تحت تأثیر خود قرار داده و برخی خواسته یا ناخواسته به آن دامن زدند مسئله ی باورپذیری است. مهمترین رکن هر واحدی که در امر تولید مشغول به فعالیت است شناخت ظرفیتها و تلاش در جهت توسعه ی ان است نیفتادن این اتفاق به منزله ی دور شدن از کاروان پیشرفت خواهد بود که تبعات زیادی برای شرکتها به همراه دارد. مجتمعهای تولیدی جدا از باور پذیری به حاشیه ی امنی احتیاج دارند که در آن بتوانند با همگرایی به مسیر حرفه ای خود ادامه دهند. امنیت در این فضا جز با رصد به موقع تحولات بازار و اطلاع از آخرین نیازهای متقاضیان به وجود نمی آید. در کنار این دو موضوع باید به دانش و تخصص در یک فضای تولیدی نگاه ویژه داشت. موفق ترین مجموعه های تولیدی بدون داشتن این فاکتور هرگز قادر نخواهند بود که به بقا ادامه دهند زیرا چیزی که بیش از همه تصمیم محکمی برای اعتلای تولید و توسعه ی محصول است داش و تخصص افراد یک مجموعه خواهد بود. سایر عوامل مؤثر بر تولید با شکل گیری روند معاملاتی و نوع برطرف کردن نیاز بازار به وجود خواهد آمد اما حتی شناسایی همین موضوع نیز به آگاهی افراد بستگی دارد. این مسائل را باید برای صنایع بالادستی کشور بیشتر مورد بررسی قرار داد.
 
صنعت خودروسازی کشور که لوکوموتیو اقتصاد کشور است بدون حمایت بخش قزعه سازی هرگز نمی تواند به تولید ادامه دهد. تعامل سازنده ی این دو گروه منجر به خروجی قابل تأملی برای نطام تولیدی و پولی کشور می شود. کم کردن هزینه ی تولید با بومی سازی محصولات مصرفی در خودروهای داخلی وظیفه ایست که این روزها انتظار می رود. هرچند که دستیابی به این مهم کار سختی است اما هرگز غیر ممکن نیست. خصوصا وقتی به روند تولیدات برخی مجموعه های قطعه سازی نگاه می کنیم بیشتر به این قضیه پی می بریم. برخی شرکتهای قطعه سازی کشور توانسته اند در 5 نسل ECU  را به صورت صد درصدی داخلی سازی کنند که شامل طراحی و صحه گذاری سخت افزار و نرم افزار، آزمون های متفاوت، کالیبراسیون سطح موتور و خودرو، تولید و آزمون نهایی است. این شرکتها از از حدود 12 سال پیش با تامین ECU  با پردازنده 16 بیتی، نیازهای خودروسازان را برآورده کرده و همزمان با ارتقاء آپشن ها و اضافه شدن ویژگی های مختلف از قبیل کروز کنترل، ESC، سطوح آلایندگی بالا، استفاده از گیربکس اتوماتیک و … طراحی نسل ECU  32 بیتی را نیز از چند سال پیش آغاز کرده و اکنون آماده تولید انبوه شده است. با این همه انتظار می رود که برخی منتقدین که تمایل به حذف یکی از اصلی ترین قوای قطعه سازی کشور دارند با دیدن واقعیات موجود در چنین واحدهایی سعی در تعدیل سیاستهای خود داشته باشند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت خبری نبض خبر  ،تاریخ انتشار:   15 بهمن    1398،کدخبر:    50391 ،www.nabzebaazaar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
صد تا از این قطعات هم تولید بشه هیچ تاثیری روی خودروسازی به درد نخور ایران نمیذاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین