پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی کشور را در مسیر توسعه قرار داد و امروز استقلال و توسعه در حوزه های مختلف از دستاوردهای مهم کشور است.

شعارسال: «سیدعلی آقازاده» روز چهارشنبه در آغاز  سفر به ساوه و با حضور در گلزار شهدا، اظهار داشت:امروز ایران اسلامی در کنار کشورهای پیشرفته جهان قرار دارد و در حوزه های علمی، فرهنگی، نوآوری و فناوری‌های مختلف گامهای بلندی برداشته است.

                    

وی افزود: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آرمانهای شهیدان تجدید میثاق می کنیم تا با تداوم راه انقلاب به قله های رفیع پیشرفت و توسعه همه جانبه برسیم.

 

آقازاده گفت:جوانان و نوجوانان کشور پیوسته در راه شهدا و سعادتمندی حرکت می کنند و باید به روان شهدا به خاطر تربیت فرزندان مومن و متعهد درود فرستاد.

 

استاندار مرکزی پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از خانواده شهید «مرادعلی قره شیخلو» که در دوران مبارزات منجر به پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسید، دیدار و دلجویی کرد.

 

وی سپس از یک خانواده مددجوی تحت پوشش کمیته امداد ساوه دیدار کرد.

 

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مرکزی هفت طرح صنعتی، اقتصادی و عمرانی با افزون بر پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای یک هزار و ۵۰ نفر افتتاح می شود.

 

ساوه با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان مرکزی محسوب می شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 16بهمن1398 ، کدخبر: 83661293: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین