پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
مشاور وزیر کشور در امور روحانیت گفت: مصلی‌هایی که بالای 60 درصد برای ساخت آنها هزینه شده است، توسط دولت تکمیل می‌شوند.

شعار سال: حجت‌الاسلام داوود نمازی امشب در حاشیه دیدار با امام‌ جمعه و فرماندار رفسنجان اظهار داشت: شهرستان‌هایی که آمار شرکت‌کنندگان در نماز جمعه آنها به 400 نفر نمی‌رسد، زیاد است، اما ساخت مصلای بزرگی را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: مصلی‌هایی وجود دارد که دیوارچینی شده و اعلام کردند که دولت آن را تکمیل کند، آقای نوبخت عنوان کرد که ما حاضریم مصلی‌هایی که 60 درصد بودجه گذاشته‌اند را تکمیل کنیم.

نمازی عنوان کرد: لیست مصلی‌های با ساخت 60 درصدی را درخواست کردیم، اما واقعا لیستی ندادند.

وی با اشاره به اینکه 31 استانداری، بیش از 480 فرمانداری و حدود 2 هزار بخشداری داریم، افزود: می‌طلبید مجموعه‌ای در کنار وزیر کشور باشد و تعامل بین ائمه جمعه و بدنه وزارت کشور ایجاد شود.

نمازی خاطر‌نشان کرد: پیرامون عوارض ساختمان مراکز دینی مذهبی و مراکز فرهنگی عام پیگیر هستیم که مانند ساختمان‌های دیگر نباشد و تعرفه انشعابات حوزه‌های علمیه خواهران و برادران رایگان یا شبه رایگان باشد که با رئیس مجلس در این رابطه صحبت کردیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395، کد مطلب: 13950530001515:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین