پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
جانباز گچسارانی:من در کنار کسانی در دوران دفاع مقدس زندگی کردم که رفتن با عزت را بر ماندن با ذلت ترجیح دادند و امیدوارم مسئولین متخصص ودلسوز هرچه زودتر به این همه بی قانونی،ظلم به مردم واجحاف به ارزشهای بجا مانده از امام راحل ره،فرهنگ دفاع مقدس و منویات مقام معظم رهبری در منطقه گچساران پایان دهند.
شعارسال: محمد حبیبی نژاد،جانباز 50درصد گچسارانی در مطلبی انتقادی از نفوذ جریان سیاسی حاکم برشرکت نفت و گازگچساران نوشت:با عرض تبریک بمناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر و گرامیداشت یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به استحضار می رساند، اینجانب محمد حبیبی نژاد متولد ۱۳۴۲ دارای کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاداسلامی واحد شیراز و جانباز ۵۰٪ قطع عضو در منطقه مهران درسال ۱۳۶۳ ،  پس از ۳۷ سال که عمر خویش را با همه فراز و نشیب ها در ادارات آموزش/امورفرهنگی و هنری و امور ورزش صنعت نفت گچساران گذراندم، به عنوان سربازوطنم و مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران و کارمند نفت هیچ وقت آلوده بازی های  سیاسی و انتخاباتی نشدم .
 
 از اول دی ماه ۱۳۹۴ با تاکید مدیرعامل محترم وقت جناب آقای امین محمدی و پشتیبانی صمیمانه و حکم جناب آقای یوسف باقری مدیرمحترم وقت خدمات هدایت ورزش نفت را عهده دار شدم که ازساعت اول آغازبه کارم با مسائل و موارد خاصی روبرو شدم که درنوع خود بی سابقه بود،تاجایی که حتی جلسه معارفه بنده علیرغم میل باطنی تصمیم سازان خارج از نفت صورت گرفت .
 
 در روند کاری اینجانب موانع و مشکلات فراوانی بوجود آوردند ولی با توکل به خدا و حرکت در چارچوب قانون تا حدودی موفق شدم در ورزش همگانی بین شرکت های موفق مناطق قرار گرفته و در بخش ورزش قهرمانی در عرصه ملی و بین المللی و حتی مسابقات جهانی عزت و آبرو برای خانواده نفت ، شهرستان و استان کسب نمودیم  .


 ولی باز هم بدلیل عدم تمکین خواسته های شخصی و غیر قانونی ، با فشارهای روزانه مدیر وقت منابع انسانی شرکت که دست نشانده نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بود و سکوت مدیر عامل محترم نفت گچساران بنده از مسئولیت ورزش عزل و بمدت ۱۶ ماه علیرغم حفظ سمت رئیس امور ورزش ، ولی بیکار و بدون فعالیت خاصی در نفت فقط حضور فیزیکی داشتم .
 
بارها در خصوص شرایط پیش آمده با مدیر عامل محترم نفت گچساران صحبت کردم و ایشان تلویحا" به خودم و سایر دوستانی که با وی صحبت می کردنداظهار می داشتند فشارهای بیرون از نفت اجازه تغییر وضعیت را برای شما نمی دهد.
 
طبق سلسله مراتب موضوع را با مدیر عامل محترم مناطق نفتخیز هم در میان گذاشتم و ایشان به منطقه تاکید کردند که بر اساس مقررات شرایط کاری بنده را مشخص نمایند که متاسفانه بازهم تحت تاثیر دخالت های غیرقانونی عوامل نماینده درداخل و خارج از نفت اتفاق جدیدی نیافتاد.
 
 لذا اینک که  شایستگی، ارشدیت سازمانی،آزادگی ، صداقت وپاکی تبدیل به گمشده نظام اداری صنعت نفت گچساران شده است وگاهی هم به جرم تبدیل گردیده است.
 
همه این مسائل دست به دست هم داد تا علیرغم میل باطنی وعلاقه و امکان ادامه کار تا ۴ سال دیگر ،مجبورشدم از تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ کناره گیری از صنعت نفت (با استفاده ازقانون حالت اشتغال جانبازان)را انتخاب کنم .
 
من در کنار کسانی در دوران دفاع مقدس زندگی کردم که رفتن با عزت را بر ماندن با ذلت ترجیح دادند . امیدوارم مسئولین متخصص ودلسوز هرچه زودتر به این همه بی قانونی،ظلم به مردم واجحاف به ارزشهای بجا مانده از امام راحل ره،فرهنگ دفاع مقدس و منویات مقام معظم رهبری در منطقه گچساران پایان دهند.من این برهه از زندگی را فرصتی برای جهاداکبر و آغازی برای تلاش بیشتر میدانم.
 
در پایان از حضور همه همکاران و خانواده های محترمشان و همشهریان عزیزم بخصوص در عرصه ورزش خداحافظی نموده و از تک تک عزیزانی که به هر نحوی حقی بر گردن بنده دارند طلب حلالیت می نمایم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس    ،تاریخ انتشار:  16 بهمن    1398،کدخبر:  143205    ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین