پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
ششمین روز از جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه با حواشی جالبی همراه بود. روزی که با «کشتارگاه» شروع شد؛ با پخش شهرآورد پایتخت، هیجان را به ارمغان آورد و در نهایت به «مردن در آب مطهر» رسید.

شعارسال: ششمین روز از جشنواره فجر در سینمای رسانه با حواشی جالبی همراه بود که سعی شده تمامی آن برای شما مخاطب گرامی ذکر شود.
 
ششمین روز از جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه با حواشی جالبی همراه بود. روزی که با «کشتارگاه» شروع شد؛ با پخش شهرآورد پایتخت، هیجان را به ارمغان آورد و در نهایت به «مردن در آب مطهر» رسید.

تعداد بازدید : 15

سانس اول : تمجید میلاد دخانچی از بازی باران کوثری!
 
ششمین روز جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره در شرایطی آغاز شد که بنا به اعلام روابط عمومی جشنواره، اکران فیلم کشتارگاه از ساعت یک آغاز شده بود. کشتارگاه درامی اجتماعی است که به مسئله قاچاق گوشت می‌پردازد. نشست این فیلم در شرایطی برگزار شد که با توجه به شروع ساعت دربی بسیاری از اهالی رسانه در سالن سینما منتظر شروع مسابقه فوتبال و پخش آن بودند. شروع زود هنگام فیلم و استقبال سرد اهالی رسانه  باعث ناراحتی عباس امینی شده بود.او در بخشی از سخنانش گفت: برای جابجایی زمان پخش فیلم به دلیل همزمانی با فوتبال اعتراض کردیم اما به ما گفتند بر اساس آیین‌نامه نمی‌توانیم تغییری داشته باشیم».
 
در این نشست علاوه برعباس امینی ، امیر حسین فتحی و باران کوثری نیز حضور داشتند.
 
در بخشی از این نشست در پی طرح سوالی درباره بازی امیرحسین فتحی و تئاتری بودن این هنرمند، بحثی بین باران کوثری و امیر حسین فتحی بازیگران این فیلم و یکی از خبرنگاران پیش آمد.
 
از جمله حواشی جالب این نشست دفاع میلاد دخانچی از فیلم بود! او در تمجید این فیلم گفت :«به نظر من فیلم کشتارگاه بی نقص‌ترین فیلم جشنواره بود مسئله قاچاق را به خوبی می شناسد و به نقش مردم شناسانه سینما واقف است. امیرحسین فتحی نیز بهرام رادانی است که از قضا بازی بلد است و همچنین این فیلم نقطه عطفی در بازی باران کوثری بود.»
 
سانس دوم:کری خواندن آبی ها وقرمزها
 
یکی از جذاب‌ترین حواشی روز ششم پخش مستقیم بازی دو تیم پرسپولیس واستقلال بود که در دو سالن سینما ملت و فوردکورت سینما بود.
 

 
برخی از اهالی رسانه با پرچم‌های تیم محبوبشان در یکی از دومکان حاضر بودند! جالب تر آن که برخی با خودشان شیپور هم همراه داشتند! دیده‌ها حکایت از این دارد که بیشتر اهالی رسانه پرسپولیسی بوده وبعد از هر یک از گل های پرسپولیس  سالن سینما وفودکورت به مرز انفجار صوتی می رسید. عکاسان هم به صورت فعال در حال ضبط تصاویر تماشای این دربی بودند.
 
تعداد بازدید : 13

سانس سوم: روایتی از افغانستان برای سینما ایران
 
سانس سوم پخش فیلم ششمین روز جشنواره در ساعت هفت ونیم آغاز شد. این فیلم روایتی از اقدام برای مهاجرت چند نفر از جوانان افغانستانی را دارد.نوید محمدی نویسنده و کارگردان فیلم، ندا جبرائیلی، سوگل خلیق، متین حیدرنیا ، علیرضا آرا بازیگران، جمشید محمودی تهیه‌کننده و سایر عوامل فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» در نشست خبری این فیلم حاضر شده بودند.یکی از مهم‌ترین پرسش‌های خبرنگاران که به صورت مکرر پرسیده می‌شد نشان‌دادن تصویر سیاه از ایرانیان بود که محمودی  این گونه پاسخ داد: «اگر از برخورد ایرانی‌ها با مردم افغان ناراحت شدید، برداشت شخصی خودتان است. در فیلم من ایرانی‌هایی که نشان داده شده‌اند، قاچاقچیان انسان هستند».
 
یکی از حواشی این نشست اظهار نظر یکی از منتقدین در رابطه با انتخاب اسم «مردن در آب مطهر بود». این منتقد در بخشی از سخنان خود دین مسیح را همانند دین بهایی دانست که با واکنش اهالی رسانه روبرو شد.
 

 نوید محمودی در پاسخ به این سوال که آیا در آینده فیلمی با موضوع مدافعان حرم خواهد ساخت، گفت: «مدافعان حرم نسل دیگری از مهاجران هستند. در آینده فیلمی درباره مدافعان حرم و خارج از بحث شعاری خواهیم ساخت».
 
 مستند«زمستان است» و فیلم کوتاه «پاندای قرمز» آخرین اثرهایی بودند که در پردیس ملت به اکران در آمدند.
 
روز هفتم جشنواره تا ساعات دیگر در شرایط آغاز به کار خواهد کرد که حاتمی‌کیا و نیکی کریمی با فیلم « خروج » و«آتابای» از جمله مهمانان جشنواره سی وهشتم فیلم فجر هستند.
                                                                              
                                                                                                                       
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    آنا ،تاریخ انتشار:   18 بهمن    1398،کدخبر:  470479، www.ana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
روز فوق العاده ای بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین