پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۵۶۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: امروز در چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و برگزاری مراسم چهلم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۸۱ نفر با متروی تهران جا به جا شدند.

شعار سالمحسن محمدیان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: متروی تهران از ابتدای صبح امروز با آمادگی کامل و با تلاش همکارانم در بخش‌های مختلف شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته و بنا بر آمار بدست آمده از ابتدای صبح و آغاز خدمات رسانی تا پایان مراسم، یک میلیون و ۶۳۵هزارو ۲۸۱نفر با متروی تهران و حومه به صورت رایگان جا به جا شدند.
وی افزود: به منظور جابجایی بهتر مسافران فاصله حرکت قطارهای مترو به خصوص در خط ۴ که ایستگاه‌های آن در مسیر راهپیمایی قرار داشتند، به ۲ دقیقه کاهش یافت.
بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، گفتنی است، تعداد استفاده کنندگان از مترو برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1398، کدخبر: 98112216607، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین