پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به بروز رسانی لیست بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی گفت: حدود ۲۵ هزار نفر راننده جدید مشمول بیمه می‌شوند.

شعار سال: علیرضا قنادان،  با اشاره به توافق شهرداری تهران و سازمان بیمه تامین اجتماعی برای به روزرسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی تصریح کرد:‌ در سال ۹۱، بیش از ۶۰ هزار نفر از رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند اما از آن زمان تاکنون این لیست به روز رسانی نشده بود.

وی با بیان اینکه براساس آمار موجود سالانه ۵۰۰۰ نقل و انتقال خودروی تاکسی در تهران انجام می شود و این نشان دهنده ورود رانندگان جدید به این چرخه است، گفت: در این سالها تعداد رانندگان تحت پوشش بنا به دلایلی از جمله ترک کار،مرگ و... کم شده اما اجازه اضافه شدن تاکسیرانان جدید به این سازمان داده نشد که طی آخرین توافقات انجام شده مقرر شد این لیست بعد از ۸سال به روز رسانی شود که به نظر می رسد حدود ۲۵ هزار نفر  راننده تاکسی جدید مشمول این بیمه شوند.

قنادان با تاکید براینکه این توافق مهم طی دو هفته آینده اجرایی می‌شود، ادامه داد: از رانندگان تاکسی درخواست می شود در خصوص تمدید به موقع پروانه تاکسیرانی خود حساسیت زیادی داشته باشند؛ چرا که دریافت کلیه خدمات و یارانه‌های مرتبط با تاکسیرانان، مستلزم دارا بودن پروانه معتبر خواهد بود.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25بهمن1398 ، کدخبر: 98112216558: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین