پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۹۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
انجمن های علمی کشور را می توان بعنوان یکی از سالم ترین و کم حاشیه ترین تشکل های تخصصی و غیر سیاسی شناخت. در این بین، برخی از موضع گیری ها از برخی از انجمن ها، جای اما و اگر فراوان دارد. بعنوان نمونه ،موضع گیری انجمن علمی بیوتکنولوژی از یکی از نامزدهای انتخابات مجلس.

شعار سال: انجمن های علمی کشور را می توان بعنوان یکی از سالم ترین و کم حاشیه ترین تشکل های تخصصی و غیر سیاسی شناخت. در این بین، برخی از موضع گیری ها از برخی از انجمن ها، جای اما و اگر فراوان دارد. بعنوان نمونه ،موضع گیری انجمن علمی بیوتکنولوژی از یکی از نامزدهای انتخابات مجلس.

در دوران اقتصاد‌مقاومتی، نیاز به متخصصان در صنایع مختلف به شدت احساس می‌شود.

اینکه بتوانیم با اشراف به حوزه‌های دانش‌بنیان از آن کسب ثروت کنیم، تخصصی‌ست که شاید نیاز مبرم به آن در این برهه حساس، بیشتر احساس شود.

در این راستا انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، انجمن علمی بیوتکنولوژی ایران، شتاب‌دهنده‌های فناوری‌محور در حوزه زیست‌فناوری، دارویی، پزشکی و e-Health، شرکت‌های دانش‌بنیان کشور، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان حوزه زیست‌فناوری و بیوتکنولوژی و ... حمایت خود را از دکتر سید محسن دهنوی اعلام کردند.
 
علت حضور یک انجمن علمی در انتخابات مجلس چیست؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین