پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۹۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهری شهرداری یزد از منوعیت تردد هرگونه خودرو در ایام نوروز در بافت تاریخی جهان شهر یزد خبر داد.
شعارسال: حمید دهقان، مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهری شهرداری یزد با بیان اینکه هرگونه تردد خودرو در تمام معابر بافت تاریخی در ایام نوروز ممنوع است، اظهار کرد: شهروندان و مسافران می‌توانند در بافت تاریخی پیاده قدم بزنند.

وی افزود: معابر بافت تاریخی با استفاده از دوربین و تکنولوژی‌های هوشند جدید کنترل می‌شود و تردد در بافت تاریخی صرفا برای کسبه و ساکنین بافت تاریخی با احراز هویت پلاک خودور‌ها مجاز در نظر گرفته می‌شود.

دهقان ادامه داد: تلاش می‌کنیم هیچگونه محدویت و سختی برای تردد ساکنین و کسبه در بافت تاریخی ایجاد نشود.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد بیان کرد: طرح محدودیت تردد خودرو‌ها در بافت تاریخی در بازارچه سراف‌ها به صورت پایلوت اجرا و در ایام نوروز در تمام معابر بافت تاریخی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ترافیک در روز‌های پایانی سال به ویژه در هسته مرکزی شهر، افزود: پارکینگ‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز سه ساعت بیشتر به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

جهان شهر یزد دوهزار و ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی دارد و شهر یزد به عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی به مساحت عرصه ۷۴۳ هکتار و مساحت حریم پنج هزار هکتار است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان ، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1398 ، کدخبر: ۲۵۷۴۱ ، www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین