پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۰۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
پس از موضع‌گیری سعید راد بازیگر سینما در جشنواره‌ی فیلم فجر در انتقاد به تحریم کنندگان این جشنواره، شبکه‌ی منوتو که به خاندان پهلوی منتسب است در چند پست اینستاگرامی به بازی‌های پیش از انقلاب او پرداخت.

شعار سال: صفحه‌ی برنامه‌ی «تونل زمان» این شبکه‌ی تلویزیونی ماهوراه‌ای، با پخش چند ثانیه از فیلم کنیز ساخته‌ی سال ۱۳۵۳، نوشت: «⁣سکانس خیلی کوتاهی از فیلم “کنیز” ، سال پنجاه و سه، با بازی سعید راد. وقتی از زیاده روی در بعضی (نه همه)‌ فیلم‌های ایرانی قبل از انقلاب صحبت میشه، در لیست فیلم‌ها اکثرا فیلم‌های سعید راد دیده میشه، از جمله همین فیلم. به نظر شما چطور میشه که هنرپیشه مردی که در بیشترین فیلم‌های “صحنه دار” قبل از انقلاب بوده امروز هنوز اجازه‌ی فعالیت سینمایی و تلویزیونی و سخنرانی در جشنواره‌ها را داره و داور هم شده، در حالیکه امثال ملک مطیعی، فردین، بهروز وثوقی، منوچهر وثوق و بیک ایمانوردی یک عمر ممنوٰع الکار و خانه نشین شدند؟!»

این پیج در پستی دیگر هم نوشت: «سکانسی از فیلم “صبح روز چهارم” از سال پنجاه و یک با بازی #سعید_راد».

کاربری به نام حیدری‌صفت در کامنتی در این باره خطاب به این شبکه نوشت: «درود‌. جناب سعید راد فارغ از هر صحبت و عقیده‌ای یکی از ستاره‌های سینمای قبل و بعد از انقلاب هستن. شمایی که دم از این میزنید که هنرپیشه‌ها را نباید بابت فعالیت هایشان پیش از انقلاب،ممنوع الکار و ممنوع التصویر کرد،نباید با اینگونه پست ها و کپشن ها اینگونه هنرمندان را مورد حمله قرار دهید.افسوس…»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی انصاف، تاریخ 28 بهمن  98، کد مطلب: 216971: www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین