پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
تبلیغات یک کاندیدا دیوارهای تمیز یک شرکت را فراگرفته است. از نگهبان می‌پرسم آیا اجازه‌ای برای نصب این آگهی‌ها گرفته شده است یا نه. می‌گوید ما شب رفتیم، صبح آمدیم دیدیم اینها را چسبانده‌اند از هیچکس هم اجازه نگرفته‌اند کاری هم نمی‌شود کرد.

شعار سال: تبلیغات انتخاباتی روز آخر خود را تجربه می‌کند و این بار هم شهر و دیوارها و مجسمه‌هایش قربانی این تبلیغات شدند. دیوارهای تازه‌ساخته و حتی مجسمه‌های شهری که روی آنها تبلیغاتی را که با سیریش چسبانده شده‌اند و امکان پاک کردن آنها به راحتی وجود ندارد در جای جای شهر دیده می‌شود این درحالی است که شهرداری بنرهایی را برای تبلیغ کاندیداها در نظر گرفته است. خبرنگار در همین مورد با غلامحسین محمدی، مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران به گفت‌وگو پرداخت.

غلامحسین محمدی معتقد است که این رفتار هزینه‌های زیادی برای شهرداری دارد و از بودجه‌ی عمومی صرف آن می‌شود اما قانونی برای مقابله با آن وجود ندارد و وزارت کشور در این مورد باید ورود کند.

تبلیغات یک کاندیدا دیوارهای تمیز یک شرکت را فراگرفته است. از نگهبان می‌پرسم آیا اجازه‌ای برای نصب این آگهی‌ها گرفته شده است یا نه. می‌گوید ما شب رفتیم، صبح آمدیم دیدیم اینها را چسبانده‌اند از هیچکس هم اجازه نگرفته‌اند کاری هم نمی‌شود کرد. من را بیرون دعوت می‌کند تا بقیه‌ی تبلیغات را هم نشانم بدهد. دیوارهای خیابان را نشانم می‌دهد می‌گوید همه جا را پر کرده‌اند.

در آخرین روز تبلیغات بیشتر دیوارهای اصلی خیابان‌ها با وجود تبلیغات مکرر بر روی آن نمای دیگری پیدا کرده و حتی بارش باران تاثیری بر تمیزی این دیوارها نداشته، در چهارراه ولیعصر به سمت چهارراه کالج که حرکت می‌کنیم، دیوارها و حتی میله‌های چراغ برق هم از چسب سریش پوسترهای تبلیغاتی در امان نمانده است.

با وجود کثیفی‌های ناشی از تبلیغات روی دیوار، در این خیابان تنها دو بنر تبلیغاتی وجود دارد که هر دوی آنهم با پوسترهای جریان‌های مختلف سیاسی پر شده است.

محمدی می‌گوید: «این رفتار غلط شهروندی هم مثل خیلی از رفتارهای دیگری که برای شهرداری هزینه دارد و از جیب مردم پرداخت می‌شود مجبور هستیم که آن را رفع و رجوع کنیم. ما در شهر کلی محل نصب اعلامیه ایجاد کردیم و در میدان‌های اصلی محل‌هایی را برای تیلیغات مشخص کردیم. واقعا هیچ دلیلی ندارد عده‌ای در مکان‌های غیرمجاز این اطلاعات را الصاق کنند.»

او در ادامه افزود: «ما مخالفیم ولی متاسفانه این جزو رفتارهایی مثل انداختن ته سیگار، مثل ریختن زباله در محل‌هایی غیر سطل زباله است که برای شهرداری هزینه دارد و کاری هم نمی‌توان کرد.

نمی‌توان اثبات کرد که آن فرد این کار را کرده و البته قانونی هم در این مورد وجود ندارد که بخواهیم اقدام کنیم. وظیفه‌ی وزارت کشور است که این جرایم را در نظر بگیرد اما فعلا چنین چیزی وجود ندارد اگر بشود خسارت گرفت هم فعلا شهرداری برای چنین چیزی اقدام نکرده است.»

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انصاف نیوز، تاریخ انتشار: 1اسفند1398 ، کدخبر: 217336: www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین