پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
مدیرکل گمرکات استان بوشهر از افزایش صادرات از گمرکات استان بوشهر خبر داد و گفت: در ۱۱ ماه امسال بدون احتساب میعانات گازی ۲۲ میلیون و ۳۰ هزار تُن کالا از طریق گمرکات استان صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش دارد.

شعار سال: بهروز قره‌بیگی، یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان بوشهر را تجارت و مراوده بازرگانی با کشور‌های حوزه خلیج فارس دانست و اظهار داشت: استان بوشهر با خلیج فارس دارای طولانی‌ترین ساحل است که این مهم ظرفیت‌های متعددی از جمله تجارت دریایی و مراودات تجاری با کشور‌های حاشیه این آبراه بین‌المللی را فراهم کرده است.

مدیرکل گمرک استان بوشهربه آمار صادرات در ۱۱ ماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در ۱۱ ماه امسال افزون بر ۲۳  میلیون و ۱۹ هزار تن کالا از گمرکات استان صادر شده است.

قره‌بیگی ارزش صادرات یاد شده را افزون بر ۷.۶ میلیارد دلار دانست و افزود: در این مدت ۲۲ میلیون و ۳۰ هزار تُن کالا و محصولات بدون احتساب میعانات گازی صادر شده که نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش دارد.

وی، ارزش صادرات کالای غیرنفتی بدون احتساب میعانات گازی را حدود هفت میلیارد و ۱۵۱ میلیون دلار دانست و گفت: این میزان صادرات از نظر وزنی ۲۰ درصد افزایش و از نظر ارزشی ۲۹ درصد کاهش دارد.

مدیرکل گمرک استان بوشهر به واردات کالا از گمرکات پرداخت و بیان کرد: در ۱۱ ماه امسال حدود ۴۳۵ هزار تن کالا به ارزش افزون بر یک میلیارد و ۹۲ میلیون دلار کالا از طریق گمرکات استان بوشهر وارد کشور شده که از نظر وزنی ۱۵ و از نظر ارزشی ۲۹ درصد کاهش دارد.

قره‌بیگی درآمد وصولی از طریق گمرکات استان بوشهر را افزون بر ۱۱۹۳ میلیارد تومان دانست و افزود: این میزان درآمد پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مانا، تاریخ انتشار: 11اسفند1398 ، کدخبر: 86122: mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین