پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه درخصوص شیوع ویروس کرونا دوربین حرارتی در ساختمان مرکزی این مجموعه و مجتمع آرادکوه نصب کرد.

شعار سال:سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه درخصوص شیوع ویروس کرونا دوربین حرارتی در ساختمان مرکزی این مجموعه و مجتمع آرادکوه نصب کرد.

 از ابتدای اعلام شیوع ویروس COVID۱۹ در شهر تهران که سبب نگرانی‌های بسیاری میان شهروندان شد، سازمان مدیریت پسماند شهر تهران به‌منظور حفظ بهداشت و سلامت عموم شهروندان و در راستای اجرای رسالت‌های زیست محیطی خود، انجام اقدامات پیشگیرانه‌ای را در قالب فعالیت‌های متعدد درون و برون سازمانی در دستور کار قرار داد.

ضدعفونی کردن روزانه ۱۰ ایستگاه میانی خدمات شهری، دو ساختمان اداری، یک ساختمان لجستیکی و مجتمع پردازش آرادکوه در کنار ضدعفونی کردن خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر از جمله فعالیت‌های پیشگیرانه و مستمر این سازمان است.

نصب دوربین حرارتی از دیگر اقدامات سازمان مدیریت پسماند برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به پرسنل است.

این دوربین که به منظور تب سنجی دقیق و تسریع در پایش سلامت پرسنل نصب شده است از طریق ارسال سیگنال قادر به تشخیص میزان حرارت بدن انسان است تا کارمندان و مراجعان به ساختمان مرکزی و مجتمع آرادکوه با حداقل خطر در خصوص ابتلاء به ویروس کرونا مواجه باشند. پیشگیری از مواجهه حضوری و چهره به چهره برای سنجش سلامت افراد نیز از جمله مزیت‌های کاربردی این دوربین است.

آشکارسازهای این دوربین می‌توانند با مشخص کردن توزیع حرارتی نشان دهند که کدام بخش از بدن دارای حرارت بالا و کدامیک حرارت کمتری دارد که در نهایت با کاربرد دوربین حرارتی دقت و سرعت تشخیص افزایش یافته و می‌توان تعداد بیشتری از پرسنل را مورد پایش بهداشتی قرار داد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:29اسفند1398،کد خبر:4882704،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین