پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
نماینده کرمان در مجلس معتقد است که یکی از راه های تحقق شعار سال جاری حمایت از شرکت های دانش بنیان است. محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "جهش تولید" گفت: در مسیر تحقق این شعار باید از شرکت های بنیان در سال جاری حمایت بیشتری شود.

شعار سال: محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "جهش تولید" گفت: در مسیر تحقق این شعار باید از شرکت های بنیان در سال جاری حمایت بیشتری شود.

وی با تاکید اینکه دنیای امروز، دنیای علم و فناوری است، ادامه داد: حمایت از شرکت های دانش بنیان به ویژه اقتصاد مبتنی بر علم و فن آوری برای جهش تولید قطعا مفید خواهد بود.

نماینده کرمان در مجلس با بیان اینکه زمانی که از جهش تولید گفته می شود بدان معنی نیست که حتما باید یک کارخانه و یا شرکت تاسیس کنیم و به تولید بپردازیم بلکه می توان از طریق تولید ایده درشرکت ها دانش بنیان اشتغالزایی و درآمد داشته باشیم، افزود: در جهش تولید می توانیم محصولات فناورانه می توانیم داشته باشیم که این محصولات نیاز به کارخانه ندارند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برای جهش تولید در مقابل پای سرمایه گذاران بایدفرش قرمز پهن کرد، اضافه کرد: باید موانع تولید را درکشور برداریم که سنگ اندازی ها از جلوی سرمایه گذاران برداشته شود تا آنها باخیال آسوده تر سرمایه خود را وارد چرخه تولید کنند.

زاهدی با تاکید براینکه یکی از راه های دیگر تحقق شعار سال مقابله با قاچاق کالا و ارز است، عنوان کرد: در این زمینه نیز باید دستگاه های اجرایی، قوه قضائیه و مجلس با هم فکری هم تدابیری را بیندیشند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1    فروردین    99، کد خبر:   2227285، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین