پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
تأمین آب شرب و مدیریت مصرف آب کشاورزی در استان یزد از اولویت‌های دولت یازدهم در این استان است.
شعارسال: «سیدمحمد میرمحمدی»، استاندار یزد با بیان این مطلب به اولویت‌ها و اقدام‌های انجام شده دراستان طی فعالیت دولت یازدهم اشاره کرد وافزود: از 3 هزار و 378 طرح عمرانی نیمه تمام استان در تیرماه سال 92 تا شهریور 94، یک هزار و 468 طرح با 250 درصد پیشرفت تعیین تکلیف وعملیات اجرایی آنها به پایان رسیده است.

میرمحمدی درخصوص خط دوم انتقال آب شرب به استان یزد گفت: با پیگیری‌های لازم موضوع انتقال آب شرب یزد، اصفهان و کرمان دردستور کار شورایعالی آب کشور قرار گرفت و درنیمه دوم فروردین ماه سال 93 شورایعالی آب مصوب کرد، 250 میلیون مترمکعب آب در سال به اصفهان و 150 میلیون مترمکعب به یزد و 180 میلیون مترمکعب به کرمان برای شرب اختصاص داده شود. لذا براساس مصوبه شورایعالی آب کشور مقدمات اجرایی خط انتقال آب به یزد فراهم شد و پیمانکار خط شروع به کار کرد.

اکنون 35 کیلومتر حفاری مسیر لوله‌گذاری انجام و 25 کیلومتر لوله‌گذاری آن صورت گرفته و عملیات اجرایی ادامه دارد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: انتقال آب از خلیج فارس برای استان‌های کرمان و یزد نیز توسط شرکت‌های سنگ آهن چادرملو و گل گهر پیگیری و مطالعات آن انجام و ارزیابی زیست محیطی آن صورت گرفته و عملیات اجرایی آن شروع شده است. همچنین 400 میلیون دلار درمصوبات سفر رئیس جمهوری به استان یزد برای تسریع عملیات اجرایی آن مصوب شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، صفحه 19 ، تاریخ انتشار: پنج شنبه 4 شهریور 1395، شماره: 6295 .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین