پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
سرپرست دانشگاه کوثر گفت: تنها پروژه این دانشگاه فاقد اعتبار لازم برای تکمیل و اتمام است.


شعارسال : محمدعلی رباط جزی اظهار داشت: اکنون این دانشگاه یک طرح عمرانی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در دست پیگیری دارد که تاکنون 25 درصد رشد دارد.

وی بدون اشاره به اعتبارات جذب شده و بابیان اینکه اعتبار موجود برای 40 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه مزبور است افزود: تکمیل پروژه ساخت ساختمان آموزشی 19 مهر، 52 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سرپرست دانشگاه کوثر بابیان اینکه دانشگاه کوثر تنها دانشگاه جامع تک جنسیتی شرق کشور است گفت: کمبود فضا از دغدغه‌های اصلی این دانشگاه است و نبود فضای کافی سبب کاهش نرخ رشد تنها دانشگاه تک جنسیتی شمال شرق کشور خواهد شد.

وی درباره پیگیری‌های انجام شده برای دریافت زمین برای دانشگاه کوثر اظهار داشت: با توجه به درخواست دفتر شورای گسترش و وزارت متبوع، دست‌کم 100 هکتار از اداره کل راه و شهرسازی استان درخواست شده که در فاز اول 10 هکتار به این دانشگاه واگذار شده است.

رباط جزی درباره گلایه دانشجویان در زمینه سطح پایین علمی در این دانشگاه گفت: نخستین رسالت دانشگاه، پرداختن به امور آموزش بوده و ایجاب می‌کند که دانشگاه در مسیر تعالی آموزش‌وپرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد گام بردارد بر این اساس انتخاب اعضای هیئت‌علمی و به‌کارگیری افراد صاحب‌نظر و نمونه در امر آموزش یکی از اموری است که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و مسئولان این دانشگاه به جدیت به آن پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: انتخاب اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه بر اساس آیین‌نامه‌ها و مصوبات هیئت عالی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود.

رباط جزی اظهار داشت: همچنین در مورد انتخاب اساتید مدعو این دانشگاه، بعد از بررسی‌های تخصصی رزومه‌های علمی توسط شورای گروه مربوطه و امتیازدهی این رزومه‌ها، لیست افراد به همراه امتیازات کسب شده برای تأیید به شورای آموزشی دانشگاه ارسال می‌شود.

سرپرست دانشگاه کوثر افزود: شورای آموزشی دانشگاه به‌عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در این مورد تمامی موارد را بررسی کرده و سپس اساتید موردنظر در هر گروه را تأیید می‌کند و این لیست بعد از ارزیابی تخصصی برای ارزیابی صلاحیت‌های عمومی به واحدهای دیگر ارجاع می‌شود تا تمامی استعلام‌های موردنظر نیز اخذ گردد.

وی درباره وضعیت جذب اعضای هیئت‌علمی دانشگاه کوثر گفت: هم‌اکنون 22 نفر از اعضای هیئت‌علمی دارای حکم و پنج نفر نیز دارای حکم بورسیه و 9 نفر نیز در انتظار شماره مستخدمی جهت صدور حکم هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت اتفاقیه ، تاریخ انتشار پنجشنبه 14 آبان 1394 : www.etefaghyeh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین