پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
حساب توییتری محمدباقر قالیباف به درخواست مناظره مجری صداوسیما برای مناظره وی با پیروز حناچی واکنش نشان داد.
شعار سال: شامگاه چهارشنبه ۲۰ فروردین پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوالات مجری تلویزیون از بدهی‌های شهرداری به عنوان مشکل اصلی پیش روی شهرداری تهران خبر داد.

پس از جنجالی شدن اظهارات حناچی مجری برنامه تلویزیونی مذکور در حساب توییتری خود از قالیباف و حناچی خواست تا برای برطرف شدن ابهامات با هم مناظره کنند.



حسام الدین آشنا عضو شورای نظارت بر صداوسیما در واکنش به این درخواست نوشت: اگر دو طرف بپذیرند یکی از جذاب‌ترین مناظره‌ها خواهد شد به خصوص اگر قبل از انتخابات هیئت رئیسه مجلس جدید باشد.

اما حساب توییتری قالیباف واکنش دیگری به این موضوع داشت. توییت محمود رضوی فعال رسانه‌ای نزدیک به قالیباف توسط حساب توییتری قالیباف بازنشر شد.

این توییت در پاسخ به توییت مجری صداوسیما که خواستار مناظره شده، نوشته است: موضوع بدهی شهرداری دوره مدیریت جهادی قبلا توسط آقای قالیباف در برنامه دست خط به طور کامل تشریح شده، ویدئوی آن هم در فضای مجازی موجود بود، حالا این‌ها چه ربطی به گزفتن وام از بانک آینده دارد و دوستان و آشنایان دنبال چه هستند و در زمین چه کسی بازی میکنند الله و اعلم!

آنچه که از توییت محمود رضوی برداشت می‌شود، این است که قالیباف توضیحات گذشته را کافی دانسته و نیازی به برگزاری مناظره نمی‌بیند؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران ، تاریخ انتشار: 22 فروردین  1399 ، کدخبر:  1404095 ، www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین