پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۴۷۸
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
با پیگیری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و به استناد مصوبه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای عالی اداری به منظور هماهنگی در سیاستگذاری، برنامه ریزی و رسیدگی به امور روستایی و عشایری در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، شورای عالی عشایر و توسعه روستایی تأسیس شد.
شعارسال:رئیس جمهور تصویب نامه شورای عالی اداری درخصوص تشکیل شورای عالی عشایر و توسعه روستایی را ابلاغ کرد.
 
 به نقل از معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، با پیگیری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و به استناد مصوبه یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای عالی اداری به منظور هماهنگی در سیاستگذاری، برنامه ریزی و رسیدگی به امور روستایی و عشایری در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، شورای عالی عشایر و توسعه روستایی تأسیس شد.
 
در همین زمینه امید،معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری گفت: شورای عالی عشایر و توسعه روستایی، سیاستگذاری، برنامه ریزی راهبردی و نطارت بر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مناطق روستایی و عشایری کشور را بر عهده داشته و تقویت اقتصاد این مناطق و یکپارچه سازی ظرفیت نهاد‌های عمومی غیر دولتی، خیرین و موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد از رویتکرد‌های اساسی این شورا است.
 
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: در این شورا که با حضور وزرای وزارتخانه‌ها و رؤسای سازمان‌های ذیربط تشکیل می‌گردد؛ معاون اول محترم رییس جمهور ریاست شورا را عهده دار بوده و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به عنوان دبیر شورا تعیین گردیده است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:  30 فروردین    1399،کدخبر:7321933 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین