پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
سخنگوی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق از افتتاح دو نیروگاه برق‌آبی کوچک در استان مرکزی خبر داد.
شعارسال:سخنگوی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق از افتتاح دو نیروگاه برق‌آبی کوچک در استان مرکزی خبر داد.
 
*** احداث نیروگاه‌های برق آبی کوچک
 
 جعفر محمدنژاد سیگارودی با انتشار ویدیویی از نیروگاه برق‌آبی کوچک در شهر محلات از توابع استان مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
 
یکی از نیروگاه های برق‌آبی کوچک توسط بخش خصوصی در محل ایستگاه فشار شکن انتقال آب احداث شده است.
 
وی ادامه داد: ظرفیت این نیروگاه و نیروگاه دوم در مجموع هشت مگاوات است که از طریق عقد قرارداد خرید تضمینی برق تجدیدپذیر با سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری برق ایران در شهر محلات استان مرکزی احداث شده است.

*** انرژی‌های تجدید پذیر فرصتی برای محیط‌ زیست

سخنگوی ساتبا در ادامه افزود:
 
وزیر نیرو فردا این دو پروژه را در قالب پویش هر هفته # الف-ب- ایران افتتاح می کند.
 
انرژی‌های تجدید پذیر فرصتی برای محیط‌ زیست بهتر و انرژی پاک با امنیت بیشتر است.
 
*** پویش پویش هر هفته #الف-ب- ایران

وزارت نیرو در مهر ماه سال ۹۸ به منظور بهبود زیرساخت‌های کشور پویش هر هفته #الف-ب- ایران را شروع و هر هفته، در یک استان، بهره‌برداری از یک یا چند طرح بزرگ صنعت آب و برق را آغاز کرد.
 
در این پویش «همه با هم» شرکت می‌کنند، یعنی مردم، رسانه‌ها و کارکنان و متخصصان صنعت آب و برق در کنار یکدیگر طرح‌های دو صنعتی را که الفبا و زیرساخت توسعه هستند، افتتاح و بهره‌برداری می‌کنند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   صنایع ،تاریخ انتشار:   15 اردیبهشت   1399،کدخبر: 171608  ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
وقتي يك استان از لخاظ درامدي براي دولت به صرفه باشه هي مجدد براش هزينه ميكنه اين هزينه هارو براي استان هاي ديگه هم بكنيد براتون سود داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین