پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۵۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
زهرا نژاد بهرام گفت که ۴۰ درصد تهرانی ها در بافت ناپایدار و فرسوده سکونت دارند، و به نوعی سکونت در فضای نسبتاً ناامن دارند بر همین اساس من درخواست تشکیل کمیته ویژه مقابله با زلزله را در شورا ارایه کردم.

شعار سال:«زهرا نژاد بهرام» روز سه شنبه در پنجمین نشست خبری آنلاین که به همراه «علی اعطا» سخنگوی شورای شهر تهران برگزار شد اظهار داشت که ۴۰ درصد جمعیت تهران در بافت ناپایدار و فرسوده زندگی می‌کنند و به نوعی سکونت در فضای نسبتاً ناامن دارند بر همین اساس من درخواست تشکیل کمیته ویژه مقابله با زلزله را در شورا ارایه کردم.

وی گفت: باید اقدامات مورد نیاز به صورت بلندمدت و کوتاه‌مدت در تهران انجام شود.

وی درباره توجه مدیریت شهری به نوسازی بافت فرسوده گفت: مدیریت شهری سال ۹۶، ۴۵ میلیارد تومان و سال ۹۷، ۱۷۲ میلیارد تومان، سال ۹۸، ۲۸۲ میلیارد تومان و در سال ۹۹، ۴۴۰ میلیارد تومان برای نوسازی بافت فرسوده اختصاص داده است.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد که بودجه نوسازی طی ۳ سال ۱۰ برابر شده و رویکرد مدیریت شهری در بازسازی بافت فرسوده بسیار مثبت است.

شعار سال ، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 23 اردیبهشت 1399 ،کد خبر: 83785398،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین