پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
سرپرست شعب بانک پاسارگاد در شرق کشور گفت: این بانک به منظور مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی و طرح کریم اهل بیت (ع) در هفته اطعام و اکرام ایتام ۱۲۰ بسته غذایی را به کمیته امداد اداره یک مشهد اهدا کرد تا در بین نیازمندان توزیع شود.
شعار سال: محمد هادی مهدی زاده با اعلام اینکه بانک پاسارگاد در جهت مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به امور مختلفی مانند حوادث طبیعی و شیوع ویروس کرونا همیشه پیش قدم بوده است، افزود: مدیرعامل این بانک به دلیل ارادت ویژه‌ای که برای حضرت رضا (ع) قائل هستند، ۶۰۰ بسته غذایی را به منظقه شرق کشور اختصاص دادند که ۲۰۰ بسته آن مربوط به مشهد مقدس است و از این تعداد ۱۲۰ بسته به کمیته امداد اداره یک مشهد اهدا شد.
وی با اعلام اینکه در تهیه سبد‌ها شأن، حرمت و منزلت افراد نیازمند درنظر گرفته شده است، ادامه داد: این سبد‌ها حاوی اقلام ضروری خوراکی شامل برنج، حبوبات و گوشت سفید با ارزش ۲۵۰ هزار تومان است.
مهدی زاده با بیان اینکه کمیته امداد یکی از ارگان‌هایی است که به خوبی افراد نیازمند را شناسایی می‌کند، اظهار کرد: کیفیت ارائه خدمات آن نهاد از زمان تاسیس تاکنون به جامعه هدف افزایش یافته و شایسته است موسسات خیریه به منظور کمک هرچه بیشتر به کمیته امداد فعالیت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1399، کد خبر: 174907، www.news.emdad.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین