پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
محمد فرجی رئیس اتحادیه فناوران رایانه اظهار داشت: حداقل تا ۲۰ روز آینده با ترخیص کالا‌ها از گمرک و توزیع آن در بازار با کاهش قیمت کالاهای حوزه IT مواجه خواهیم بود و امیدواریم همکاران با این مسئله هیجانی برخورد نکنند.
شعارسال:محمد فرجی با بیان این که قیمت‌های نجومی اعلام شده لپ‌تاپ‌ها در بازار غیرواقعی است، گفت: با ترخیص کالا‌ها از گمرک و توزیع آن در بازار طی ۲۰ روز آینده با کاهش قیمت کالاهای حوزه IT مواجه خواهیم بود.
 
 محمد فرجی رئیس اتحادیه فناوران رایانه اظهار داشت: حداقل تا ۲۰ روز آینده با ترخیص کالا‌ها از گمرک و توزیع آن در بازار با کاهش قیمت کالاهای حوزه IT  مواجه خواهیم بود و امیدواریم همکاران با این مسئله هیجانی برخورد نکنند.
 
وی بیان کرد: قیمت‌های نجومی اعلام شده لپ‌تاپ‌ها در بازار غیرواقعی است. توجه شود که قیمت لپ تاپ‌ها با توجه به مدل و برند متفاوت هستند، اما افزایش قیمت‌ها در کل فقط در حد ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده است.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری نود اقتصادی  ،تاریخ انتشار:  26 اردیبهشت   1399،کدخبر: 2130838 ،www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
حالا امیدواریم کاهش قیمت داشته باشه .بیست روز هم صبر می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین