پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
دکتر کرمانی در ویدئویی بحث می کند که ،اکثر افراد،کلسترول را عامل سکته و تصلب شرائین معرفی می کنند .در حالی که الان ثابت شده که کلسترول ضرر ندارد زیرا خداوند کلسترول را در کبد می سازد. این کودتای چربی بوده است تا بتوانند داروهای مخصوص چربی را بفروشند .در حالیکه الان میگویند همه مشکل عروق و سکته ها از قند است و کربوهیدرات مقصر اصلی بیماری هاست.قند مشکل ساز است نه چربی.کربوهیدرات سم است و باید مراقب مصرف آن باشیم.

شعار سال: وقتی سوال می شود از سه گروه غذایی پروتئین،کربوهیدرات یا چربی ها،کدامیک برای ما ضرر دارد،همه به ذهنشان چربی می آید زیرا در کتاب ها و مباحث پزشکی و همه جا چربی را عامل مضر سلامتی معرفی کرده اند .کلسترول را عامل سکته و تصلب شرائین معرفی می کنند .در حالی که الان ثابت شده که کلسترول ضرر ندارد زیرا خداوند کلسترول را در کبد می سازد.امکان ندارد خداوند چیزی را که برای بدن مضر هست بسازد.در برابر این قضیه بعضی اظهار ندانستن می کنند و بعضی می گویند این کودتای چربی بوده است تا بتوانند داروهای مخصوص چربی را بفروشند .در حالیکه الان میگویند همه مشکل عروق و سکته ها از قند است و کربوهیدرات مقصر اصلی بیماری هاست.قند مشکل ساز است نه چربی.کربوهیدرات سم است و باید مراقب مصرف آن باشیم.

رازی که تاکنون هیچ پزشکی به شما نگفته است.هر وقت اسم چاقی میاد همه میگن کمتر غذای چرب بخور. اما حقیقت چیزی دیگه ایه که دکترکرمانی تو این ویدئو کامل براتون توضیح میدهند.

تعداد بازدید : 284

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین