پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
ریواس را می‌توان بعنوان یکی از پرخاصیت‌ترین گیاهان وحشی محسوب نمود. گیاه پر خاصیتی که فصل برداشت آن فرا رسیده است. اما سوال این است که ما با برداشت ریواس مواجه هستیم یا غارت منابع طبیعی؟ آیا محیط زیست یا سازمان پرخاصیت جنگل و مرتع (با علامت سوالی که خودشان بهتر می‌دانند برای چیست؟) نباید استاندارد و پروتکلی برای برداشت و احیا تدوین و ابلاغ کنند؟ آیا نظارت موثر از تبیین وضعیت این گیاه در مراتع تا وضعیت برداشت و وضعیت حضور محصول در بازار لازم نیست؟ برای چی حقوق می‌گیرید آخه؟ کدوم عملکرد؟ با برخی از خواص ریواس آشنا شوید.
شعار سال: ریواس، نوعی گیاه کوهی و بهاری است که به‌دلیل ساقه‌های قرمز و سبز و طعم ترش آن معروف است.

ریواس، نوعی گیاه است که به‌دلیل ساقه‌های قرمز و سبز و طعم ترش آن معروف است. در اروپا و آمریکای شمالی، ریواس را می‌پزند و معمولاً با افزودنی‌هایی شیرین می‌کنند. در آسیا ریشه ریواس، کاربرد‌های درمانی دارد. ریواس به سلامت استخوان، مبارزه با سلول‌های سرطانی و کاهش وزن، کمک می‌کند.

ریواس، سرشار از مواد مغذی ضروری است و کالری اندک دارد. ریواس منبع خوبی از ویتامین K ۱ است. هر ۱۰۰ گرم ریواس، بسته به میزان پخت، می‌تواند بین ۲۶ تا ۳۷ درصد نیاز روزانه به این ویتامین را تأمین کند.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۲۷۶۱۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین