پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۷۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
اصغر عطایی گفت : از غروب روز گذشته، بارش‌های بهاری در سطح شهر تهران آغاز شد که در ابتدا این بارشها از مناطق غربی آغاز و در عرض کمتر از 20 دقیقه 25 میلیمتر باراان در تهران باریده است.

شعار سال: اصغر عطایی درباره بارش باران بهاری در شب گذشته و آبگرفتگی برخی معابر پایتخت اظهار کرد: از غروب روز گذشته، بارش‌های بهاری در سطح شهر تهران آغاز شد که در ابتدا این بارشها از مناطق غربی آغاز و در عرض کمتر از 20 دقیقه 25 میلیمتر باراان در تهران باریده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که از ماه‌های قبل صورت گرفته است تمام مسیل‌ها و کانالها پاکسازی شده و مشکلی را در ارتباط با بارش باران نداریم همچنین با تمهیدات انجام شده هیچ یک از معابر و بزرگراه‌ها در پی بارش باران مسدود نشده است البته در زمان بارش باران و با توجه به حجم بارش در برخی از مناطق دچار آبگرفتگی بودیم که این مسئله مقطعی و در همان ساعات اولیه برطرف شد. 

وی همچنین از آمادگی حوزه معاونت خدمات شهری 22 منطقه تهران خبر داد و گفت: در این زمینه تمام تمهیدات در نظر گرفته شده است و قطعا هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

 

تعداد بازدید : 6

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار:31اردیبهشت1399،کد خبر:2269900،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین