پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
نژاد بهرام با انتقاد از عملکرد مجلس و شهرداری تهران گفت:، اما به هر حال حرمت امامزاده باید توسط متولی اش نگاه داشته شود!
شعار سال: زهرا نژاد بهرام عضو هیات ریٔیسه شورای شهر نسبت به انتقال دستگاه زباله سوز بیمارستانی به شهری غیر از تهران هشدار داد. تغییر بارنامه دستگاه زباله سوز پزشکی اهدایی چینی در اخرین لحظات به نام قم بیانگر ورود سیاست به یکی از غیر سیاسی‌ترین بخش‌ها است.

عضو شورای شهر تهران سپس با انتقاد از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور گفت: به راستی هدیه شهروندان تهرانی را به همین راحتی برای قم بردند؟! دستگاه دیپلماسی و وزارت کشور هم همراهی کردند؟! جالب اینجاست که پیشگام این حرکت و صحنه گردانش قوه مقننه است.

نژاد بهرام با انتقاد از عملکرد مجلس و شهرداری تهران گفت:، اما به هر حال حرمت امامزاده باید توسط متولی اش نگاه داشته شود!

وقتی که شان و منزلت شورا توسط قانون نویسان کشور نگاه داشته نمی‌شود، مردم حق دارند که سوال کنند چرا شهردار تهران در این زمینه سکوت کرده است؟

حناچی باید در این زمینه به مردم و نمایندگان آنها در شورای شهرپاسخگو باشد. در هر صورت به نوبه خودم، لازم می‌بینم از مردم تهران به خاطر این اتفاق پوزش بخواهم.
 
شعار سال با تلخیص و اندکی اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، کد خبر: 1436805، تاریخ انتشار یکم خرداد 1399، wwwjamaran.news
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین