پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
معاون میراث فرهنگی ادارۀ کل میراث فرهنگی اصفهان گفت:به دنبال این هستیم که هتل خیابان شیخ بهایی، از محور چهارباغ دید نداشته باشد و خدشه‌ای به بافت تاریخی این محور وارد نشود.
شعارسال: طاهری معاون میراث فرهنگی ادارۀ کل میراث فرهنگی اصفهان  عنوان کرد: ساخت هتل در حد فاصل چهارباغ و شمس آبادی واقع در خیابان شیخ بهایی یکی از نیاز‌های اصلی محور گردشگری چهارباغ است که ساخت این هتل در کمیسیون ماده پنج به تصویب رسید. علاوه بر بحث گردشگری، به دلیل وجود ساختمان‌های پزشکی متعدد در این محدوده، احداث هتل یکی از نیاز‌های اصلی در این محور به حساب می‌آید.
 
او ادامه داد: بعد از شروع ساخت هتل  دیده شدن بخشی از این هتل از محور چهارباغ اعتراض‌هایی را به دنبال داشت.
 
میراث فرهنگی ادارۀ کل میراث فرهنگی اصفهان گفت: احداث  هتل در توسعه اشتغال گردشگری  بسیار مهم است، اما تا آنجایی که به حوزه میراث فرهنگی خدشه‌ای وارد نکند، به همین منظور سازمان میراث فرهنگی این موضوع را پیگیری کرده و قرار است با برگزاری جلساتی در این باب، بخش‌هایی از هتل که از محور چهارباغ دیده می‌شود را حذف کند.
 
طاهری افزود: یکی از کمبود‌های اصفهان در حوزه گردشگری، کمبود هتل است که باید توجه ویژه ای به این عرصه شود.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ،تاریخ انتشار:  3  خرداد 1399،کدخبر: 7365170 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین