پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
رییس اداره نظارت بر واحد درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: مردم مراقب سودجویان باشند زیرا یک مرکز فروش عینک طبی غیرمجاز در این شهرستان پلمپ شد.
شعار سال: فرهاد حیدری روز شنبه افزود: این مرکز ساخت و فروش عینک طبی غیرمجاز که بدون داشتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کرد شناسایی و از ادامه فعالیتش جلوگیری شد.
وی ادامه داد: با پیگیری کارشناسان نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، این مرکز ساخت و فروش عینک طبی پس از گرفتن مجوز‌های قضایی مهر و موم شد.
رییس اداره نظارت بر واحد درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با بیان اینکه فعالیت این گونه مراکز غیرمجاز، بی‌شک سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد از اقشار مختلف مردم خواست برای حفظ سلامتی چشمان خود به مراکز دارای مجوز مراجعه کنند و درصورت اطلاع از موارد تخلف، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۵۲۲۲۸۰۱۵ اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت این سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی شهر تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت بیمارستانی در شهر فیض‌آباد مرکز شهرستان مه‌ولات دارد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، کدخبر: ۸۳۷۹۸۱۸۳، تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین