پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۴ مرکز و کارگاه ساخت عینک طبی در زاهدان به دلیل عدم رعایت دستور العمل‌های وزارت بهداشت با حضور نمایندگان نظارت بر درمان و تعزیرات حکومتی تعطیل شد.
شعار سال: امیرحسن علویان اظهار کرد: ۴ مرکز و کارگاه ساخت عینک طبی در زاهدان به دلیل عدم رعایت دستور العمل‌های وزارت بهداشت با حضور نمایندگان نظارت بر درمان و تعزیرات حکومتی تعطیل شد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده این مراکز فاقد پروانه بهره برداری و مسئول فنی هستند افزود: از فعالیت هر مرکزی که با ارائه هرگونه خدمت غیر تخصصی سلامت مردم را به خطر اندازد جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر مراکز ساخت عینک طبی، یک مرکز خدمات لیزر غیر مجاز که بدون پزشک مبادرت به ارایه خدمات به مراجعین می‌نمود پلمب شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1399 ، کدخبر: 13990315000191 ، www.farsnews.com‏

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین