پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
در کلیپ زیر سخنان دکتر جعفریان در رابطه با سیستم تغذیه در ایران را می شنوید.باید تغذیه در توجه به سلامت مردم متمرکز باشد و در این بخش تقویت گردد، ایجاد رشته‌ای به نام متخصص بالینی به شیوه‌ای که در طرح پیشنهادی آمایش سرزمینی مطرح شده، مضحک و بدیع و فقط از نگاه صنفی قابل دفاع است.

شعار سال: امیدواریم سیستم حراست وزارت بهداشت و نهاد‌های نظارتی کشور با چشمان باز به این مسئله نگاه کنند و کمک کنند تا انحرافات در آموزش و سیاست گذاری‌ها اصلاح شود.

باید تغذیه در توجه به سلامت مردم متمرکز باشد و در این بخش تقویت گردد، ایجاد رشته‌ای به نام متخصص بالینی به شیوه‌ای که در طرح پیشنهادی آمایش سرزمینی مطرح شده، مضحک و بدیع و فقط از نگاه صنفی قابل دفاع است.

ما حق نداریم اجازه دهیم که کشور وارد هزینه‌های سنگین و کم اثر گردد، این صدا‌ها باید اکنون شنیده شود.

تعداد بازدید : 12
تعداد بازدید : 12

پ. نوشت: به عنوان یک رسانه خدمت کلیه‌ی عزیزان عرض می‌کنیم که حرف‌های جناب آقای دکتر جعفریان بسیار مشفقانه و کارشناسی است، اجازه ندهیم رشته تغذیه مثل پوست و مو شود و سیاست‌های درمانی اولویت گردد.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین