پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۵۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
فرانس ۲۴ گزارش داد: ایران علی رغم تحریم‌های شدید آمریکا، کیت‌های تشخیص ویروس کرونای جدید ساخته و آن‌ها را به کشور‌های زیادی صادر کرده است.
شعار سال: این شبکه افزود: ایران در آغاز نبرد خود علیه ویروس کرونا از کمبود تجهیزات پزشکی و کیت های تشخیص این ویروس رنج می برد و تحریم های آمریکا مانع کمک گرفتن این کشور از خارج می شد.

فرانس ۲۴ افزود: اما شرکت های ایرانی از این فرصت استفاده کردند و اقدام به تولید همه تجهیزات پزشکی مورد نیاز ایرانی ها کردند و اکنون صادرات محصولات تولید شده این کشور که در مبارزه با کرونا مورد استفاده قرار می گیرد، به ۴۰ کشور جهان از جمله آلمان آغاز شده است.

شبکه مذکور در ادامه این گزارش افزود: در همین راستا آلمان در روزهای اخیر ۴۰ هزار کیت تشخیص کرونا از ایران دریافت کرده است.

خبر را در فرانس ۲۴ ببینید

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه شفقنا، تاریخ انتشار: 14 خرداد 1399، کد خبر: 953007 ، www.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین