پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد به جای ده‌ها خبرنگاری که در حال حاضر مشغول بازنشر گزارش و مطالب مختلف رسانه‌های مختلف جهان هستند و تیتر و عکس‌های آن را برای پایگاه «ام‌اس‌ان» انتخاب می‌کنند، از هوش مصنوعی استفاده کند و این مساله را به اطلاع خبرنگاران هم رسانده است.
شعار سال: شرکت مایکروسافت اعلام کرد، قصد دارد به جای ده‌ها خبرنگاری که در حال حاضر مشغول بازنشر گزارش و مطالب مختلف رسانه‌های مختلف جهان هستند و تیتر و عکس‌های آن را برای پایگاه «ام‌اس‌ان» انتخاب می‌کنند، از هوش مصنوعی استفاده کند و این مساله را به اطلاع خبرنگاران هم رسانده است.


روزنامه سیاتل تایمز به نقل از مسئولان مایکروسافت خبر داد هوش مصنوعی تمامی وظایف این خبرنگاران را انجام می‌دهد و این امر می‌تواند میزان سوددهی شرکت را هم بالا ببرد.


در بیانیه شرکت ذکر شده است: همانند تمامی شرکت‌ها به شکل دوره‌ای فعالیت خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و معتقدیم این کار می‌تواند سرمایه‌گذاری ما را در برخی از بخش‌ها افزایش دهد.


مایکروسافت هرگونه ارتباط این اقدام با شیوع ویروس کرونا را رد کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۰۸۶۴۰، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین