پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
«ماشین‌های خودران» و «بازی واقعیت» جدیدترین آثار منتشر شده در دنیای هوش مصنوعی است. کتاب «بازی واقعیت» به شما می‌گوید که چگونه فناوری‌ها باعث می‌شود شما به حقیقت پی نبرید.
شعار سال:به نقل از bookauthority کتاب «ماشین‌های اتوماتیک خودران بر اساس هوش مصنوعی» آخرین پیشرفت عملی در دنیای هوش مصنوعی و علم یادگیری ماشین است.
 
این اثر مهم از سوی دکتر لنس الیوت کارشناس شناخته‌شده در دنیای هوش مصنوعی تالیف شده است. گفتنی است کتاب «ماشین‌های خودران» توضیحات جالبی را درباره کاربرد هوش مصنوعی در اتوموبیل‌های اتوماتیک ارائه کرده است.
 
 
مخاطبان با ورق زدن این اثر بینش‌های کامل‌تری را درباره کاربرد عملی هوش مصنوعی در آموزش ماشین‌آلات کسب خواهند کرد.
 
از دیگر آثاری که در زمینه هوش مصنوعی به تازگی وارد بازار جهانی شده است کتاب «بازی واقعیت» است. این اثر به شما می گوید که چگونه فناوری‌ها باعث می‌شوند شما پی به واقعیت نبرید.
 

ساموئل ولی؛ نویسنده این اثر و یک کارشناس تبلیغات دیجیتالی است که در این کتاب به ما نشان می‌دهد که مرز بعدی اخبار جعلی چه خواهد بود؛ در حقیقت موج بسیار قدرتمندتری از فناوری‌هایی وجود دارد که برای دستکاری و کنترل اطلاعات و مختل کردن روند سیاسی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری ایبنا  ،تاریخ انتشار:  13 تیر 1399،کدخبر: 292456،www.ibna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین