پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
بیش از شش هزار نفر به پیکر جورج فلوید در کلیسا ادای احترام کردند. در مراسم چهار ساعته در کلیسا اعضای خانواده جورج فلوید با لباس سفید حضور داشتند.
شعار سال: مراسم خاکسپاری جورج فلوید، مرد سیاه‌پوستی که مرگ او به هنگام بازداشت توسط پلیس باعث اعتراضات گسترده در آمریکا شد، برگزار شد.

 در بخشی از این مراسم که در کلیسایی در شهر هوستون در ایالت تگزاس برگزار شد، بسیاری از شخصیت‌های هنری، ورزشی، سیاسی و مدنی امریکایی حضور داشتند.

انتشار ویدئو از جریان بازداشت جورج فلوید که یک پلیس سفید پوست هشت دقیقه و ۴۶ ثانیه زانویش را روی گردن او فشار داد، باعث تظاهرات گسترده در سراسر آمریکا طی دو هفته گذشته شد.

دریک شاون، متهم اصلی، و سه پلیس دیگر که در جریان بازداشت جورج فلوید نقش داشتند، دستگیر و برای آن‌ها قرار وثیقه تا یک میلیون دلار صادر شده است.

بیش از شش هزار نفر به پیکر جورج فلوید در این کلیسا ادای احترام کردند. در مراسم چهار ساعته در کلیسا اعضای خانواده جورج فلوید با لباس سفید حضور داشتند. در داخل کلیسا نیز در حدود ۵۰۰ نفر با ماسک حضور داشتند. در ایالت تگزاس محدودیتی برای تجمع افراد به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

رودنی برادر جورج فلوید در این مراسم در کلیسا گفت، در سراسر جهان او را بیاد خواهند آورد. او جهان را تغییر خواهد داد.

در بخشی از مراسم خاکسپاری جورج فلوید، جنازه او به وسیله یک درشکه شیشه‌ای به قبرستان پیرلند در حومه هیوستون منتقل و در کنار مادرش دفن شد.

صد‌ها نفر در مسیر حمل پیکر جورج فلوید ایستاده بودند و نام او را شعار می‌دادند.

علاوه بر مقام‌های ایالتی تگزاس و شهر هیوستون شماری از چهر‌های هنری و ورزشی نیز در مراسم جورج فلوید حضور داشتند.

نی یو، خواننده و از برندگان جایزه گرمی در این مراسم پیش از خواندن ترانه‌ای گفت، مرگ جورج فلوید جهان را تغییر داد. او به هنگام اجرای ترانه متاثر شد و چند بار با مکث این ترانه را اجرا کرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399 ، کدخبر:   ۴۴۲۸۸۷ ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین