پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
استاندار مرکزی گفت: ضریب پوشش اینترنت به عنوان یک زیرساخت مهم ارتباطی باید در راستای بهره‌مندی دانش‌آموزان از شبکه مجازی به دورترین روستا‌های این استان گسترش یابد.
شعار سال:  سید علی آقازاده در دویست و پنجاه و ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: افزایش ضریب پوشش اینترنت تا دورترین مناطق استان باید تسریع شود و برای آغاز سال تحصیلی جدید این زیرساخت در سایه اقدامات مسئولان ذیربط نیازمند اجرایی شدن است.

وی با یادآوری تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش با شورای عالی استان‌های وزارت کشور ادامه داد: انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای بهره‌مندی آموزش و پرورش از شورا‌های شهر و روستا بوده و به‌منظور اجرای هرچه بهتر آن در استان مرکزی باید تمامی دستگاه‌های متولی مواردی که در حیطه اختیارات استان است را گردآوری کنند و در نشست آتی شورای آموزش و پرورش به این شورا ارایه دهند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، کد خبر: 1013620، تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
خيلي مديران استان به فكر ئامكانات استان هستن و اين ازشون شايسته تقدير داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین