پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
رئیس پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی بیش ازاین در نشست خبری با خبرگزاری ها ورسانه های گروهی وعده برچیده شدن قلیان هارا بعد از ماه مارک رمضان را داده بودکه این وعده عملی نشد! مطمئنا با جمع آوری قلیان ها مشکلات جوانان ازقبیل بیکاری و نبود مکان مناسب برای تفریح کم نخواهد شد و مسئولان به جای انجام چنین کارهایی باید به فکر اشتغال جوانان باشند تا این معظل اجتماعی بزرگ در جامعه ریشه کن شود.

شعارسال: رئیس پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی بیش از این در نشست خبری با خبرگزاری ها و رسانه های گروهی وعده برچیده شدن قلیان هارا بعد از ماه مارک رمضان را داده بودکه این وعده عملی نشد!

سرهنگ رحیم جهانبخش وعده ای را به خبرنگاران داد و عملی نشد که شاید اجابت آن کاری بسیار سخت بوده و نیازمند همت همگانی میباشد، البته نه با پاک کردن صورت مسئله بلکه با حل آن!

عواملی از قبیل بیکاری و نبود جای مناسب برای تفریح و سرگرمی جوانان نیز در گرایش جوانان به این معظل اجتماعی بی تاثیر نیست و مسئولان بهتر است به جای تلاش برای برچیدن قلیان ها به فکر یافتن جایگزین برای آن باشند زیرا در شرایط کنونی و با برچیدن قلیان خانه های جوانان به خانه ها، باغات و پارک ها برای استعمال آن روی خواهند آورد.

مطمئنا با جمع آوری قلیان ها مشکلات جوانان ازقبیل بیکاری و نبود مکان مناسب برای تفریح کم نخواهد شد و مسئولان به جای انجام چنین کارهایی باید به فکر اشتغال جوانان باشند تا این معظل اجتماعی بزرگ در جامعه ریشه کن شود.

اما مصرف قیان مضرات زیادی را دارد که افزایش ده برابری احتمال دچار به سرطان دهان، حنجره و مری، وجود مشکلات در بخش های تنفسی بدن از قبیل ریه، بیماری های تنفسی وعروقی شاید مهم ترین آنها باشد. همچنین افرادیکه قلیان مصرف می کنند باید با زیبایی ظاهری خود خداحافظی کنند زیرا قلیان موجب چروکیدگی پوست، پیری زودرس، تیرگی زیر چشم و لب‌ها، زردی و فساد دندان‌ها می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی دورنا ، تاریخ انتشار خبر 7 مرداد 1395، کدمطلب: 31752 ،www.durnanews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
بابا به قلیون دیگه چیکار دارید. اونم نمی تونید ببینید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
هر دفعه دارین درم.رد جمع شدن قلیون حرف میزنید یه وقت جمع میکیند دوباره علم میشه یه قاون درست بذارین عمل کنید این چه وضعیه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین