پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
فهرست برندگان این دوره جوایز جهانی عکاسی سونی در حالی اعلام شد که نام یک عکاس ایرانی در بین منتخبان بخش «دیسکاوری» به چشم می‌خورد
شعارسال: فهرست برندگان این دوره جوایز جهانی عکاسی سونی در حالی اعلام شد که نام یک عکاس ایرانی در بین منتخبان بخش «دیسکاوری» به چشم می‌خورد.

برگزیدگان جایزه جهانی عکاسی سونی ۲۰۲۰ سوژه‌هایی همچون مشکلات محیط زیستی در «آمریکای لاتین»، اعتراضات «هنگ کنگ» و زندگی پناهندگانی که به اروپا مهاجرت کرده‌اند را به ثبت رسانده‌اند.
 
هاشم شاکری
هاشم شاکری
هاشم شاکری
هاشم شاکری
هاشم شاکری
هاشم شاکری
هاشم شاکری
هاشم شاکری

در این بین نام «هاشم شاکری» عکاس ایران در رتبه دوم منتخبان بخش «دیسکاوری» این رقابت عکاسی دیده می‌شود. «شاکری» رتبه دوم این بخش از جوایز جهانی عکاسی سونی را با ثبت مجموعه عکس‌هایی با عنوان «طرد شده از بهشت» و با موضوع پروژه‌های مسکن مهر در اطراف تهران کسب کرد.
 
تصاویر برخی از برگزیدگان

«پابلو آلبارنگا» عنوان عکاس سال این رقابت عکاسی را برای مجموعه عکس‌های خود با عنوان «بذر‌های مقاومت» که داستان جوامع بومی آمریکای لاتین و تلاش آن‌ها برای حفظ از محیط زیست را به تصویر می‌کشد، به خود اختصاص داد و جایزه ۲۵ هزار دلاری را دریافت کرد.

این رقابت عکاسی شامل بخش‌های معماری، خلاقیت، کشف، مستند، منظره، جهان طبیعت و حیات‌وحش، پرتره، طبیعت بی‌جان، ورزش و بخش جدید سال ۲۰۲۰ یعنی «محیط زیست» نیز می‌شود.

«رابرت هینچ» برای مجموعه عکس‌هایی درباره تاثیرات مخرب صنعت نفت بر اکوسیستم و جوامع «دلتای نیجریه» نخستین برنده بخش «محیط زیست» شد.

«سزار دزفولی» با به تصویر کشیدن چهره نجات‌یافتگان یک کشتی در حال غرق شدن نیز برنده بخش «پرتره» شد.
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399، کد خبر: 99032113296، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین