پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۱۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
محمدمهدی شهریاری گفت:متاسفانه ارزیابی درستی از میزان خسارت ها انجام نگرفته و استانداری از بیمه دانا انتظار دارد تا به مفاد قرارداد خود پایبند باشد. علیرغم اینکه شرکت بیمه گذار می بایست در کمتر از دو هفته نسبت به ارزیابی درست و پرداخت خسارت بیمه مناطق زلزله زده اقدام می نمود اما با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از زلزله هنوز این مهم به طور کامل محقق نشده است.

شعار سال:محمدمهدی شهریاری در جلسه بررسی میزان پرداخت خسارت بیمه واحدهای زلزله زده قطور و سلماس با اشاره به اینکه ارزیابی بیمه دانا از میزان خسارت به واحدهای مسکونی و تجاری مناطق زلزله زده را قبول نداریم افزود: متاسفانه ارزیابی درستی از میزان خسارت ها انجام نگرفته و استانداری از بیمه دانا انتظار دارد تا به مفاد قرارداد خود پایبند باشد.

وی گفت: علیرغم اینکه شرکت بیمه گذار می بایست در کمتر از دو هفته نسبت به ارزیابی درست و پرداخت خسارت بیمه مناطق زلزله زده اقدام می نمود اما با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از زلزله هنوز این مهم به طور کامل محقق نشده است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: فصل کاری در مناطق زلزله زده محدود است و این تعلل انجام گرفته در مسیر بازسازی خلل جدی وارد می سازد.

شهریاری ادامه داد: با توجه به اینکه ارزیابی شرکت بیمه گزار منطقی و عادلانه نیست لذا کمیته ای متشکل از طرفین قرارداد و یک کارشناس مربوطه تا آخر این هفته تشکیل و نسبت به برآورد مجدد در کمتر از یک هفته مناطق زلزله زده قطور و سلماس اقدام می نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و نمایندگان بیمه دانا در این جلسه گزارشاتی از وضعیت ارزیابی و خسارت زلزله زدگان ارائه نمودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1399، کد خبر:  1015645،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
بیمه ا از اون تامین اجتماعی تا این بیمه های کوچیک همشون تا وقتی پول میگیرن عزت و ابرو سرشون میشه بعدا میرن پی کار خودشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
زلزله اذربايجان خيلي داره ازش ميگذره اما اين ها ذره اي در راستاي بهبود وضع معيشت مردم قدم برنداشتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین