پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۲۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
فرهاد سرخوش گفت:حجم آب موجود در دریاچه نسبت به سال گذشته از پنج میلیارد و 130 میلیون مترمکعب به چهار میلیارد و 930 میلیون مترمکعب کاهش یافته است.

شعار سال:فرهاد سرخوش گفت: با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اظهار داشت: تراز سطح آب دریاچه به‌میزان یک‌هزار و 271 متر و 80 سانتی‌متر رسیده و در مقایسه با تراز یک‌ هزار و 271 متر و 86 سانتی‌متری سال گذشته در زمان مشابه با کاهش روبه‌رو بودیم.

وی با اشاره به افزایش وسعت دریاچه بیان کرد: وسعت دریاچه در این زمان به بیش از سه هزار و 163 کیلومتر و 64 مترمربع رسیده در حالی که این رقم در سال گذشته در زمان مشابه سه‌ هزار و 209 کیلومترمربع و هشت مترمربع ثبت شده بود.

مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: همچنین حجم آب موجود در دریاچه نسبت به سال گذشته از پنج میلیارد و 130 میلیون مترمکعب به چهار میلیارد و 930 میلیون مترمکعب کاهش یافته است.

سرخوش با اشاره به میانگین درازمدت تراز، وسعت و حجم آب موجود در دریاچه افزود: به‌ترتیب این ارقام یک‌ هزار و 274 متر و 64 سانتی‌متر، چهار هزار و 511 کیلومتر و 920 مترمربع و 16 میلیارد و چهار میلیون مترمکعب ثبت شده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 27 خرداد    99، کد خبر:2287697،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
من تو یک خبر دیگه خونده بودم مثل اینکه تا اواسط ابان اوضاع دریاچه کمی بهتر میشه امیدوارم این دریاچه رو از دست ندیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
درياچه اروميه هم خيلي وقته كمه به امان خدا رها شده و اين ها انتظار معجزه دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین