پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۲۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت زیست محیطی نامناسب شهر ری توضیحاتی داد.
شعار سال: حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه وضعیت زیست محیطی شهر ری افتضاح است، گفت: شهر ری پهنه گسترده‌ای است که با مشکلات متعدد زیست محیطی مانند پسماند، کارخانه‌های بزرگ مثل سیمان تهران، پالایشگاه و روان آب‌هایی که از چند شهر بزرگ وارد شهرری می‌شوند و زمین‌های کشاورزی را از بین می‌برند، مواجه است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: برج گنبد اینانج در نزدیکی بقعه بی بی شهربانو در حال از بین رفتن است و علی‌رغم اینکه ثبت ملی هم شده است، به آن رسیدگی نمی‌شود.
او با بیان اینکه کارخانه سیمان در حال از بین بردن این اثر تاریخی است، گفت: متأسفانه کارخانه‌های غیر مجاز ذوب سیم و ذوب چربی در این محدوده فعال هستند و محیط زیست شهرری را به خطر انداخته‌اند.


خلیل آبادی در ادامه با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر کج شدن برج طغرل شهر ری گفت: من از برج طغرل بازدید کرده‌ام، اما با چشم غیر مسلح نمی‌توان نسبت به وضعیت آن قضاوت کرد.

او افزود: در این مورد به شهردار تهران تذکر داده‌ام و او هم پاسخ داده است که میراث فرهنگی باید جواب دهد.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از میمالتز، کد خبر:۱۱۰۷۳۴، تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹، me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین