پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۷۷۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
محمد رادمهر گفت:از ٢٨خرداد تا ٣٠خرداد با دستور استاندار، کلیه صنوف غیر ضرور تعطیل شده و در ضمن قرنطینه دو هفتگی بین روستا‌ها و شهر به روستا آغاز شده و فقط تردد برای شاغلان در پروژه‌ها بصورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد. همه باید دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

شعار سال: محمد رادمهر با بیان این تک تک افراد جامعه باید در قطع زنجیره ویروس کرونا مشارکت داشته باشند، اظهار کرد: اگر فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم رعایت نشود و مردم از سفر‌ها و تردد‌های غیرضرور خودداری نکنند، شهرستان دچار مشکل جدی می‌شود.

وی افزود: از ٢٨خرداد تا ٣٠خرداد با دستور استاندار، کلیه صنوف غیر ضرور تعطیل شده و در ضمن قرنطینه دو هفتگی بین روستا‌ها و شهر به روستا آغاز شده و فقط تردد برای شاغلان در پروژه‌ها بصورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد.

فرماندار و رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان جاسک ادامه داد: استفاده از ماسک برای تمامی شهروندان مورد تاکید قرار دارد و همچنین استفاده ماسک برای ارباب رجوع‌ها وکارکنان ادارت اجباری است و همه باید دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

رادمهر عنوان کرد: تنها راه کنترل و مهار بیماری، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و سایر اصول بهداشتی و از جمله شرکت نکردن در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها است و براساس تصمیم رییس ستاد مقابله با کرونا استان به مدت دوهفته این شهرستان در قرنطینه اجرا می‌شود.

وی گفت: از آنجا که زندگی را نمی‌شود تعطیل کرد، باید هم سلامت مردم را دید و هم درآمد مردم را مدیریت و مراعات کرد و به بهترین روش جهت انجام رعایت اصول دستور العمل‌های بهداشتی تلاش کرد و زندگی را بدون خطر با این شرایط همراهی کرد که این امر مستلزم همکاری و مشارکت همه مردم در انجام اصول بهداشتی است.

 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ،تاریخ انتشار: 30خرداد 1399،کدخبر:۵۵۶۴۶۶،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین