پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
در گفت و گویی تفصیلی با مجید مظفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، شرایط سینما و حرفه بازیگری در امروز ایران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
شعارسال:مجید مظفری در بخشی از این گفت و گو با اشاره به صحبتی از بهرام بیضایی نویسنده و کارگردان برجسته کشورمان که سینمای ما هیچ تقصیری ندارد به این نکته اشاره می‌کند که اتفاقاتی که در سینما رخ می‌دهد همان است که در جامعه رخ می‌دهد. او در این باره می‌گوید: من چرا نباید درباره پزشک‌ها صحبت کنم؟ چرا نمی‌توانم انتقاد کنم؟ چرا حتی تعریف نمی‌توان کرد؟ من باید بگویم عده‌ای پزشک در این موقعیت جان خود را در دست گرفته اند و برای سلامتی مردم تلاش می‌کنند و عده‌ای دیگر هم فرار کرده اند و از رسیدگی به بیماران خودداری می‌کنند. چرا نباید این‌ها را گفت؟
 
او به سراغ این مساله رفت که چرا هنرمند نمی‌تواند از نماینده مجلس و رئیس جمهور انتقاد کند؟ او از سانسور گله کرد و گفت هنرمند باید بتواند از این مسائل انتقاد کند، ولی در شرایط فعلی مجبور می‌شود که به سراغ معتادان بروند که سندیکا و صنفی ندارند که از آن‌ها دفاع کند یا به سراغ کمدی‌های بی سر و ته باید بروند.
 
تعداد بازدید : 8

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   رسانه خبری تحلیلی دیدار  ،تاریخ انتشار:   3 تیر 1399،کدخبر: 63978 ،www.didarnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین