پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
علی ضیاء مجری برنامه‌های صدا و سیمای ایران نسبت به وضعیت حاکم در کشور و جوانی بر باد رفته همسن و سالانش انتقاد کرد که با واکنش‌های فراوانی همراه شد.
شعار سال: سید علی ضیاء زاده با پیشه مجری‌گری تلویزیون که اخیرا او را دز برنامه فرمول یک دیده ایم، در توئیتی نسبت به دعوا‌های جناح‌های سیاسی و دوره‌های ریاست جمهوری احمدی‌نژاد و روحانی انتقاد کرد و چنین نوشت:
«٢٠ سالمون بود احمدی‌نژاد شد رئیس جمهور
٢٨ سالمون بود روحانی شد رئیس جمهور
کل جوانی ما نابود شد سر دعوا‌های سیاسی این جناح و اون جناح.
همین بود زندگی؟»

کاربران بسیاری با نظرات متفاوتی در این باره اظهارنظر می کنندد و بسیاری از آنان با تایید صحبت این مجری جوان عنوان می‌کنند این حقیقتی انکارناپذیر است که جوانان ایرانی در این چند ساله اخیر زندگی‌شان به تباهی کشیده شده است. این کاربران این واقعیت تلخ را حاصل عدم مدیریت و خودخواهی‌های جناح‌های سیاسی می‌دانند. اما جمعی از کاربران معتقدند علی ضیاء در حال تظاهر است و به هیچ عنوان شبیه شخصی نیست که جوانی‌اش تباه شده است و او با موقعیتی که دارد نباید این چنین گلایه کند. این گروه از کاربران او را از آن دسته افرادی می‌دانند که با فریب‌کاری و منفعت‌طلبی خود مردم را به پای صندوق‌های رای کشاندند و نتیجه‌ای جز ناامیدی عاید آنان نشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اسپوتنیک ایران، تاریخ انتشار: 20 تیر 1399، کد خبر: 202007106682120،  www.ir.sputniknews.com

 
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین